Fandom

Don`t Starve Wiki

Zrujnowany dom

1237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Zrujnowany dom
Zrujnowany Dom.png
Potrzebne narzędzia Młot.png
Łup Deski.pngx1 Ryba.pngx1 Kamień.pngx1-2
Spawnuje Merm.png
Odnawialne? Nie
Dominujący mikroklimat Biom bagienny
Komenda DebugSpawn("mermhouse")

Zrujnowany dom (ang. Rundown House) – struktura, która pojawia się jedynie na bagnach (chyba że zmienimy ustawienia), a celem jego istnienia jest generowanie mermów. Zaleca się nie zbliżanie do domu po zmroku, ponieważ wtedy pojawia się większa ilość potworów niż za dnia. Rzadko zdarza się znaleźć pojedynczy dom. Za dnia z domku wychodzi tylko jeden merm, jeśli natomiast my albo inne agresywne stworzenie zaatakuje jednego merma z domku wyjdą 4 na ratunek (wszystkie mermy wychodzą z domków także podczas wieczoru). Macki są ich największymi wrogami, oba stwory można wykorzystać, by zyskać broń i pożywienie. Często w okolicach mermów jest bardzo dużo zgniłego jedzenia.

Próby zniszczenia domu mermów powodują, że na zewnątrz wybiegają 3 mermy i zaczynają nas atakować. Po zniszczeniu zrujnowanego domu pozostaje: 1-2 kamieni, 1 deska oraz 1 ryba.

Na świecie można spotkać mały teren pokryty darnią bagienną, na której znajduje się pojedynczy zrujnowany dom. Pojawia się obok niego grupa nieprzyjaznych mermom świń.

  • Domki świń wyglądają niemal identycznie do domków mermów, różni je kąt nachylenia ścian - chlewy są proste, natomiast zrujnowane domy pochylone w lewo, oraz fakt, że zrujnowany domek jest zaniedbany oraz zniszczony.

Naturalnie pojawiające się obiekty
Naturalnie pojawiające się obiekty w Don't Starve: Razem
Inne Kamienne legowisko

Więcej w Fandom

Losowa wiki