FANDOM

Bombka (event)

Zimowa uczta (ang. Winter Feast) – specjalne wydarzenie w Don't Starve: Razem, odbywające się w grudniu. Podczas trwania tego eventu gracz może zdobyć specjalne skórki, świąteczne smakołyki wypadające z potworów czy zawalczyć z nowym przeciwnikiem naczelny Klausem.

2017 Dostępność wydarzeniaEdytuj

  • 2016 rok : 16 grudzień - 5 styczeń

Laska lizak (event) Świąteczne słodkościEdytuj

Świąteczne słodkości (ang. Winter Food) – jedzenie dostępne jedynie podczas trwania wydarzenia zimowej uczty. Można je zdobyć poprzez zabijanie wrogo nastawionych stworzeń. Po zjedzeniu mogą dodać od 0 do 3 punktów zdrowia, głodu oraz poczytalności. Jedynie Keks z owocami nie może zostać zjedzony, po próbie zjedzenia go postaci zachowają się podobnie do Wigfrid która nie toleruję posiłków mieszanych oraz wegetariańskich. Cukierki można gromadzić w ilości 40 sztuk oraz nigdy nie zgniją. Oto łakocie które są dostępne podczas tego wydarzenia:

Podarunek 1 (DST) PodarunkiEdytuj

Podarunki (ang. Gifts) – przedmioty dostępne jedynie podczas trwania wydarzenia zimowej uczty. Działają identycznie do Papier pakowy oraz Pakunek. Po wytworzeniu papieru ozdobnego otrzymamy go w ilości 4 sztuk. Podarunki można indywidualnie stworzyć lub pozyskać 6 prezentów jako nagrody z wora Klausa. Prezenty z wora Klausa mogą zawierać takie przedmioty jak: Elektryczne mleko, Świąteczne słodkości, węgiel drzewny oraz łupy z potworów naczelnych.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundPapirusInventory slot background PłatekInterface arrow rightInventory slot backgroundPapier ozdobny (DST)

×4

Ognisko teleportacji WykorzystanieEdytuj

Inventory slot backgroundPapier ozdobny (DST)Inventory slot background Wypełniacz

×4

Interface arrow rightInventory slot backgroundPodarunek 1 (DST)Zależnie od tego ile umieścimy przedmiotów w prezencie pojawi nam się inny prezent

Świąteczna donica (DST) Pozostałe przedmioty świąteczne Edytuj

Klaus (DST) Stworzenia świąteczne Edytuj

Wydarzenia
Wydarzenia
sezonowe
Noce Halloween'oweZimowa ucztaRok gobblera
Wydarzenia
serwerowe
Kuźnia