Zamek z piasku (ang. Sand Castle) – struktura dostępna w DLC - Rozbitkowie. Zamek z piasku można zbudować z czterech sztuk piasku, dwóch liści palmy i trzech muszelek. Nie wymaga żadnego poziomu nauki do skonstruowania. Zamek regeneruje 25 punktów poczytalności na minutę, gdy postać stoi w pobliżu i samoistnie rozpada się po 1 dniu.

Można go rozkopać za pomocą łopaty lub złotej łopaty, by odzyskać 2 sztuki piasku, 1 liść palmy oraz 2 muszelki. W zależności od stopnia zniszczenia zamku, zmienia się potrzebna liczba użyć łopaty. Kiedy zamek jest nowo zbudowany, potrzeba 3 użyć łopaty, kiedy lekko skruszony dwóch, a kiedy jest niemalże zniszczony tylko jedno.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Piasek (DSS)

×4

Miejsce w ekwipunku tło Liść palmy (DSS)Miejsce w ekwipunku tło Liść palmy (DSS)Miejsce w ekwipunku tłoMuszelka (DSS)Miejsce w ekwipunku tłoMuszelka (DSS)Miejsce w ekwipunku tłoMuszelka (DSS)Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoZamek z piasku (DSS)Rozbitkowie (DLC)

Papirus PoradyEdytuj

  • Warto zbudować zamek z piasku, kiedy postać ma mało zdrowia psychicznego i gracz nie ma ważniejszych rzeczy na głowie.

Niebieski klejnot GaleriaEdytuj