Fandom

Don`t Starve Wiki

Zaginiony fragment (mod)

1237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze55 Share

Portal Cienia
Portal cienia zamknięty w skrzyni.png
Wytwarzanie Fioletowy klejnot.pngx1 Żywa kłoda.pngx4 Koszmarne paliwo.pngx4
Zakładka Icon Magia.png
Specjalna cecha Przenosi w inny wymiar

Zaginiony fragment (ang. The Lost Fragment) – specjalna modyfikacja stworzona przez Klei Entertainment, którą można pobrać poprzez kliknięcie rolki filmowej na tej grafice. Po dodaniu folderu z modyfikacją do naszych plików i uruchomieniu modyfikacji z menu gry, gracz może stworzyć specjalną strukturę w zakładce magia - Portal cienia.

Po jego uruchomieniu, pojawia się pytanie o przejście przez portal, podobnie jak w przypadku drzwi Maxwella.

Portal przenosi postać na pole walki, jednocześnie odbierając nam tymczasowo cały ekwipunek. Jest to niewielka wysepka zawieszona w przestrzeni, na której panuje wieczny zmierzch. Jej wystrój przypomina ostatni poziom trybu przygodowego. Na środku znajduje się czaszkowa skrzynia, zawierająca miecz nocy i zbroję nocy. Gdy postać otworzy skrzynię, pojawia się specjalna koszmarna kopia maxwell'a, która atakuje postać. Antagonista posiada swój miecz nocy, oraz dodatkową broń, którą używa co kilkanaście sekund. Jest to specjalna wersja berła teleportacji, która zsyła eksplodujący/e meteoryt/y na postać.

Po pokonaniu kopii pojawiają się kolejne. Gdy pokonamy wszystkie fale, ponownie pojawia się portal, przenoszący nas do aktualnego momentu naszego świata, z zachowanymi przedmiotami postaci. Po walce na arenie pojawia się specjalny fonograf, który po uruchomieniu nada wiadomość alfabetem morse'a. Gdy ten zostanie przetłumaczony, daje dostęp do ukrytej strony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki