Wloe (Mod)

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze20 Udostępnij
32px-Blueprint.pngTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.

Wloe
Floe portret.png
Przezwisko Lodowa Wiedźma (ang. Ice witch)
Motto "Daj mi swoje lodowe serce!"
SanityMeter.png 200
HealthMeter.png 100
HungerMeter.png 150
Obrażenia 1,00x
Cecha Jest odporna na mróz. Posiada regenerację zdrowia w niskiej temperaturze
Specjalny atrybut Przełam lody.pngNiebieski klejnot.png

Ten mod dodaje nową postać - Wloe, lodową wiedźmę!

Przełam lody.pngHistoriaEdytuj

Wloe zwykła żyć w krainie wiecznej zimy. Była okrutną, arogancką, ale i potężną wiedźmą. Maxwell wiedział o jej istnieniu. Uznał, że pokaże jej, iż tylko on może być potężnym władcą i nikt nie może się z nim równać. Sprowadził ją na wyspę aby ją ukarać oraz upewnić się, iż nie urośnie w siłę. Ale utalentowana Wloe wciąż posiada dość mocy i chce zmierzyć się z Maxwellem aby odzyskać wolność i zdobyć potęgę większą niż kiedykolwiek.

Porady pic.pngOpisEdytuj

Wloe zwykła żyć w warunkach ostrej zimy, jest więc odporna za zamarzanie. Posiada również wolną regenerację zdrowia podczas jeśli jej poziom temperatury jest nie większy niż 25 stopni. Wówczas  jest szybsza i silniejsza. Wloe nie znosi wysokich temperatur i otrzymuje niemal dwukrotnie więcej obrażeń od ognia.

Specjalbym atrybutem Wloe jest jej księga o nazwie "Break the Ice", co oznacza "Przełam lody". Księga nie jest zużywalna i umożliwia wyzwolenie wewnętrzej mocy Wloe. Jej użycie sprawia, że wszystkie okoliczne stworzenia zamarzają. Daje to przewagę w walce lub możliwość ucieczki postaci. Ma to jednak swoją cenę. Użycie księgi sprawia, iż Wloe traci 20 punktów zdrowia oraz jej temperatura podnosi się o 50 stopni co zwykle prowadzi do czasowego utracenia jej lodowej postaci, a często również do kilkusekundowego przegrzania.

Namiot.pngStrategiaEdytuj

Wloe nie jest łatwą postacią, dlatego grę nią zaleca się przynajmniej średnio-zaawansowanym graczom. Postać posiada niewiele życia (100) i należy uważać podczas walki z przeciwnikami.

Wypełniacz.pngCiekawostki Edytuj

  • Wloe ma obsesję na punkcie zimy co można wywnioskować z cytatów postaci.

Opowieści na dobranoc.pngInne Edytuj

Urwane kable.pngInstalacja Edytuj

  1. Wchodzimy w ten link i klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Wchodzimy w Don't Starve i w zakładkę "Mods".
  3. Klikamy tak aby mod był aktywny.

Więcej z Fandomu