32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.

Ten mod dodaje nową postać - Wloe, lodową wiedźmę!

Przełam lodyHistoriaEdytuj

Wloe zwykła żyć w krainie wiecznej zimy. Była okrutną, arogancką, ale i potężną wiedźmą. Maxwell wiedział o jej istnieniu. Uznał, że pokaże jej, iż tylko on może być potężnym władcą i nikt nie może się z nim równać. Sprowadził ją na wyspę aby ją ukarać oraz upewnić się, iż nie urośnie w siłę. Ale utalentowana Wloe wciąż posiada dość mocy i chce zmierzyć się z Maxwellem aby odzyskać wolność i zdobyć potęgę większą niż kiedykolwiek.

Porady picOpisEdytuj

Wloe zwykła żyć w warunkach ostrej zimy, jest więc odporna za zamarzanie. Posiada również wolną regenerację zdrowia podczas jeśli jej poziom temperatury jest nie większy niż 25 stopni. Wówczas  jest szybsza i silniejsza. Wloe nie znosi wysokich temperatur i otrzymuje niemal dwukrotnie więcej obrażeń od ognia.

Specjalbym atrybutem Wloe jest jej księga o nazwie "Break the Ice", co oznacza "Przełam lody". Księga nie jest zużywalna i umożliwia wyzwolenie wewnętrzej mocy Wloe. Jej użycie sprawia, że wszystkie okoliczne stworzenia zamarzają. Daje to przewagę w walce lub możliwość ucieczki postaci. Ma to jednak swoją cenę. Użycie księgi sprawia, iż Wloe traci 20 punktów zdrowia oraz jej temperatura podnosi się o 50 stopni co zwykle prowadzi do czasowego utracenia jej lodowej postaci, a często również do kilkusekundowego przegrzania.

NamiotStrategiaEdytuj

Wloe nie jest łatwą postacią, dlatego grę nią zaleca się przynajmniej średnio-zaawansowanym graczom. Postać posiada niewiele życia (100) i należy uważać podczas walki z przeciwnikami.

WypełniaczCiekawostki Edytuj

  • Wloe ma obsesję na punkcie zimy co można wywnioskować z cytatów postaci.

Opowieści na dobranocInne Edytuj

Urwane kableInstalacja Edytuj

  1. Wchodzimy w ten link i klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Wchodzimy w Don't Starve i w zakładkę "Mods".
  3. Klikamy tak aby mod był aktywny.