Fandom

Don`t Starve Wiki

Wiszący Mieszkaniec Głębi

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze59 Udostępnij
Wiszący Mieszkaniec Głębi
Wiszący Mieszkaniec Głębi.png
Zdrowie 200
Obrażenia 20
Czas ataku 4
Zasięg ataku 6
Szybkość 4
Szybkosć biegu 5
Poczytalność -25/min.
Łup Jedwab.png 25% Mięso z potwora.png 50% Gruczoł pająka.png 25%
Komenda DebugSpawn("spider_dropper")

Wiszący Mieszkaniec Głębi (ang. Dangling Depth Dweller) – potwór, który jest wariantem Pająka spotykanego w Ruinach. Wygląda jak albinistyczna wersja zwykłego Pająka, lecz z ostro zakończoną głową. Atakuje postać, gdy ta wejdzie na pajęczynę oznaczoną na mapie. Kiedy Wiszący Mieszkaniec Głębi atakuje po raz pierwszy, zwisa ze sklepienia ruin używając swojej pajęczyny (na początku robił to dosyć wolno, ale od aktualizacji "Moderately Friendly" proces ten został przyspieszony). Może także skakać jak pająk wojownik. Gniazda czasem mogą być znalezione obok zdobionych skrzyń.

Podobnie jak zwykłe pająki, Wiszący Mieszkaniec Głębi może za nami podążać i pomagać nam, gdy mamy nałożony pajęczy kapelusz.

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie GigantówEdytuj

W dodatku Panowanie Gigantów postać Webber może się zaprzyjaźniać z Wiszącymi Mieszkańcami Głębi, które będą także neutralne wobec niego.

Razem (DLC).pngDon't Starve RazemEdytuj

W Don't Starve: Razem białe pająki występują w jaskiniach. Można je często spotkać w pobliżu dużych połaci lasów grzybowych. Niedaleko gniazda można napotkać specjalne, pokryte pajęczyną grzybowe drzewa. Ścinanie ich obudzi pająki, które się zsuną na dół, aby zaatakować postać.

Papirus.pngPoradyEdytuj

  • Gniazdo białych pająków można niszczyć, kładąc na środku ich gniazda (jeśli na mapie ikona postaci zasłania całe gniazdo, prawdopodobnie jest to środek) i podpalając jakiś łatwopalny przedmiot np. trawę czy drewno.

Komar.pngBłędyEdytuj

  • Halucynacje, które pojawiają się z koszmarnych świateł, mogą aktywować pajęczynę Mieszkańców Głębi.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej z Fandomu

Losowa wiki