Wilbur (DSS)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze53 Udostępnij

Wilbur
Wilbur portret (DSS).png
Przezwisko Król Małp
Motto "..."
SanityMeter.png 150
HealthMeter.png 125
HungerMeter.png 175
Prędkość utraty głodu 1x lub 1.33x
Cecha Nie umie mówić, jest wolny na dwóch łapach, szybki na czterech

Wilbur – postać dodana w dodatku Rozbitkowie. Aby odblokować Wilbura, należy zdobyć zmatowiałą koronę, która jest rzadkim łupem z małpy tropikalnej, a następnie włożyć ją na głowę nieprzytomnego Wilbura, którego dryfującego na tratwie można spotkać w losowej lokacji na mieliźnie. Odegra się wówczas krótka animacja, w której pływająca zgroza wciągnie tratwę pod wodę, a Wilbur stanie się grywalną postacią.

Normalna prędkość poruszania się Wilbura wynosi 5,5 pkt, co jest wynikiem o 1.6 gorszym niż u reszty postaci, jednakże po trzech sekundach zwyczajnego chodu Wilbur zaczyna chodzić na czterech kończynach, co zwiększa jego szybkość o 2,5 punktu. Niesie to ze sobą konsekwencję szybszego spadku głodu - o 33%. Małpy są wobec niego przyjaźnie nastawione, a co za tym idzie - nie zbierają przedmiotów, w tym jagód z krzaków, kiedy Wilbur znajduje się w pobliżu. Co jakiś czas rzucają do niego przedmioty takie jak patyki, ścięta trawa, lub cięta trzcina. Jest smakoszem bananów, dzięki czemu zyskuje dodatkowe 10 punktów poczytalności przy jedzeniu zarówno surowej, jak i upieczonej wersji. Co 2-5 dni produkuje gnój. Wilbur może użyć gnoju jako broni miotanej.

Wypełniacz.pngCiekawostkiEdytuj

  • Posiada czaszkę w plikach gry;
  • Wilbur został dodany w chiński Rok Ognistej Małpy;
  • głos Wilbura naśladuje katarynka;
  • Wilbur w ubraniu może być nawiązaniem do tresowanych małp cyrkowych ubiegłego wieku;
  • Wilbur prawdopodobnie występuje w jednej z układanek;
  • przed dodaniem Wilbura do gry istniał tylko jeden sposób na zagranie tą postacią, mianowicie mod autorstwa Nastera Phoenixa.

Niebieski klejnot.pngGaleriaEdytuj

Postacie
Wprowadzone Postacie Wilson (CytatyUbrania) Willow (CytatyUbrania) Wolfgang (CytatyUbrania) Wendy (CytatyUbrania) WX-78 (CytatyUbrania) Wickerbottom (CytatyUbrania) Woodie (CytatyUbrania) Wes (PantomimaUbrania) Maxwell (CytatyUbrania) Webber (CytatyUbrania) Wigfrid (CytatyUbrania) Walani (CytatyUbrania) Warly (CytatyUbrania) Wilbur (Cytaty • (Ubrania) Woodlegs (Cytaty • (Ubrania)
Niewprowadzone Postacie WiltonWinnie Wortox Wallace Waverly Woodrow Pyro

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wilbur (DSS)