Wilbur – postać dodana w dodatku Rozbitkowie. Aby odblokować Wilbura, należy zdobyć zmatowiałą koronę, która jest rzadkim łupem z małpy tropikalnej, a następnie włożyć ją na głowę nieprzytomnego Wilbura, którego dryfującego na tratwie można spotkać w losowej lokacji na mieliźnie. Odegra się wówczas krótka animacja, w której pływająca zgroza wciągnie tratwę pod wodę, a Wilbur stanie się grywalną postacią.

Normalna prędkość poruszania się Wilbura wynosi 5,5 pkt, co jest wynikiem o 1.6 gorszym niż u reszty postaci, jednakże po trzech sekundach zwyczajnego chodu Wilbur zaczyna chodzić na czterech kończynach, co zwiększa jego szybkość o 2,5 punktu. Niesie to ze sobą konsekwencję szybszego spadku głodu - o 33%. Małpy są wobec niego przyjaźnie nastawione, a co za tym idzie - nie zbierają przedmiotów, w tym jagód z krzaków, kiedy Wilbur znajduje się w pobliżu. Co jakiś czas rzucają do niego przedmioty takie jak patyki, ścięta trawa, lub cięta trzcina. Jest smakoszem bananów, dzięki czemu zyskuje dodatkowe 10 punktów poczytalności przy jedzeniu zarówno surowej, jak i upieczonej wersji. Co 2-5 dni produkuje gnój. Wilbur może użyć gnoju jako broni miotanej.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Posiada czaszkę w plikach gry;
  • Wilbur został dodany w chiński Rok Ognistej Małpy;
  • głos Wilbura naśladuje katarynka;
  • Wilbur w ubraniu może być nawiązaniem do tresowanych małp cyrkowych ubiegłego wieku;
  • Wilbur prawdopodobnie występuje w jednej z układanek;
  • przed dodaniem Wilbura do gry istniał tylko jeden sposób na zagranie tą postacią, mianowicie mod autorstwa Nastera Phoenixa.
  • W naturze nie ma zwierzęcego odpowiednika Wilbura: małpy ogoniaste zbliżone rozmiarami do człowieka nie istnieją.

Niebieski klejnotGaleriaEdytuj

Postacie
Wprowadzone Postacie Portret Wilsona (CytatyUbrania) Portret Willow (CytatyUbrania) Wolfgang portret (CytatyUbrania) Portret Wendy (CytatyUbrania) WX-78 portret (CytatyUbrania) Wickerbottom portrait (CytatyUbrania) Woodie2 (CytatyUbrania) Wes portrait-1- (PantomimaUbrania) Waxwell (CytatyUbrania) Webber (CytatyUbrania) Wigfrid1 (CytatyUbrania) Walani (CytatyUbrania) Warly (CytatyUbrania) Wilbur, portret (DSS) (Cytaty • (Ubrania) Woodlegs (Cytaty • (Ubrania)
Niewprowadzone Postacie WiltonWinnie portrait Wortox portrait Wallace portrait Waverly portrait Wypełniacz Wyro - portret

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wilbur (DSS)