Fandom

Don`t Starve Wiki

Wielka Stopa (RoG)

1241stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze59 Udostępnij

Wielka Stopa (ang. Bigfoot) – monstrualnej wielkości żywe stworzenie, które może zostać przywołane jedynie za pomocą starego dzwonka. Gigant nie jest agresywny, może jedynie przypadkiem nadepnąć na gracza i go zabić. Jedyną częścią ciała giganta, którą widzimy jest jego noga (konkretnie stopa i goleń). Po przejściu stopy, zostają jego olbrzymie ślady, które nie są widoczne na mapie. Gigant miażdży każdą strukturę, na jaką nadepnie, niszczy też rośliny (zamienia je w przedmioty wypadające po ich zniszczeniu) oraz zasypuje norki królików. Gigant nie potrafi skruszyć struktury, jaką jest bazalt. Nie można go także zabić. Może być przydatny, gdy potrzebujemy szybko materiałów lub przydałaby nam się pomoc w niszczeniu stworów. Zadaje on 1000 obrażeń, gdy zostanie wezwany przez normalną postać, 1500-750, gdy przez Wolfganga, 1250, gdy przez Wigfrid, 750, gdy przez Wendy lub Wesa.

  • Przed aktualizacją, kiedy zabił nas gigant, w kostnicy powodem śmierci był "shenanigans" (pol. "krętactwo"). Ten powód śmierci występuje przy śmierciach nieznanych (przed aktualizacją brzmiał on "unknown");
  • jeśli oddalimy jak najdalej widok i przywołamy giganta starym dzwonkiem, to widzimy wystającą z nogi kość goleniową, na czubku której widnieje mózg giganta;
  • do przetrwania ciosu giganta wystarczy kask futbolowy i zbroja z drewna, jednak zalecana jest ucieczka, gdyż nadepnięcie niszczy prawie całą wytrzymałość.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej w Fandom

Losowa wiki