FANDOM

Wianek (ang. Garland) – nakrycie głowy regenerujące 1,3 punktów poczytalności na minutę, gdy jest założone. Wykonanie wianka wymaga 12 płatków. Nie musimy stać przy żadnej z maszyn, aby wykonać ten przedmiot, jest on dostępny od początku rozgrywki. W nocy, kiedy mamy go na sobie, zdrowie psychiczne będzie opadać, lecz w mniejszym stopniu.

Gnije cały czas przez 6 dni, podobnie jak jedzenie (lub jak Mięsna maczuga), lecz podczas trwania zimy, czas ten zostaje spowolniony o 25%. Kiedy całkowicie wyczerpie się jego wytrzymałość, znika, nie pozostawiając zgnilizny. Regeneracja zdrowia psychicznego nie jest zależna od świeżości wianka, zatem nie trzeba go ciągle wymieniać. Wystarczy zastąpić go, kiedy całkowicie się zużyje. W podstawowej wersji gry wianek można zjeść, celem odnowienia pewnej ilości zdrowia. Wadą wianka jest to, że niszczeje nie tylko założony na slot głowy postaci, ale również w ekwipunku czy na ziemi.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Płatek

×12

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoWianek

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "It smells like prettiness." - "Pachnie jak piękno."

Willow portretWillow - "A halo of flowers. Too bad it's not a burning halo of flowers." - "Aureola z kwiatów. Szkoda, że to nie płonąca aureola z kwiatów."

Wendy portretWendy - "But I am in mourning..." - "Przecież ja jestem w żałobie..."

Wolfgang portretWolfgang - "Is so pretty!" - "Jest taki piękny!"

WX-78 portretWX-78 - "AT LEAST THEY ARE DEAD"- "PRZYNAJMNIEJ SĄ MARTWE"

Wickerbottom portretWickerbottom - "How celebratory." - "Jak świątecznie."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "I think it looks nice with my red hair." - "Myślę, że wygląda całkiem nieźle z moimi rudymi włosami."

Maxwell portretMaxwell - "Definitely not my style." - "Zdecydowanie nie w moim stylu."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Flimsy för the fight, pretty för my head." - "Zbyt kruchy dö walki, ale wygląda pięknie na möjej głöwie."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Colorful crown." - "Kolorowa korona."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani - "That's a happy looking headpiece!" - "To radośnie wyglądający dodatek na głowę!"

Warly portret (DSS) Rozbitkowie (DLC)Warly - "Who doesn't look good in this?!" - "Kto w tym nie wygląda dobrze?!"