Fandom

Don`t Starve Wiki

Więzienie Wesa

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij
Wesawiezienia.jpg

Więzienie Wesa na mapie

Wes jest uwięziony przez moc statuy Maxwella. Gracz może uwolnić Wesa, czyniąc go tym samym grywalną postacią.

W trybie przygodowym można natrafić na więzienie Wesa. Struktura może pojawić w trzecim świecie, jeżeli nie jest to scenariusz Two worlds, zaleca się więc ostrożne i cierpliwe odkrywanie mapy. 

Więzienie posiada charakterystyczne elementy tj. 2 komnaty ze statuami Maxwella oraz trzecia komnata z uwięzionym Wes'em. Ze względu na fakt, że struktura nie występuje scenariuszu Dwa światy, konieczne może się okazać kilka podejść do trybu przygodowego, aż owa struktura pojawi się.

Kiedy gracz zniszczy jedną ze statuł, uwolni 1 - 2 mechanicznych gońców oraz 2- 3 skoczki. Po zniszczeniu wszystkich pomników oraz pokonaniu figur szachowych, należy udać się do Wesa. Zbliżenie się do niego, powoduje zjawienie się 2 gońców i 3 skoczków, których gracz musi pokonać.

Po zabiciu wszystkich potworów, Wes zemdleje, upadnie na ziemię i zniknie po czym zostanie odblokowany. Śmierć obecnej postaci nie jest konieczna do odblokowania Wesa.

Galeria Edytuj

Wes w więzieniu.png
Statua Maxwella w więzieniu.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki