FANDOM

Warg – przeciwnik możliwy do napotkania przez posiadaczy DLC - Panowanie Gigantów. Może on przywoływać psy gończe lub ich specjalne odmiany podczas walki. Kiedy tropimy koalefanta, istnieje szansa (dzień 1 - 5%, dzień 100 i więcej - 33%), iż napotkamy ślady warga. Gracz nie jest w stanie stwierdzić, które zwierzę tropi, dopóki go nie znajdzie.

WłóczniaWalkaEdytuj

Oto strategia, którą wykorzystuje Warg.

  • Warg podczas wycia wzywa dwa normalne psy gończe do walki, lecz może się zdarzyć, że wezwie specjalną odmianę psa gończego do walki (w zależności od pory roku).
  • Walczy na krótki dystans, gryząc mniej więcej co drugi atak gracza.
  • Porusza się wolno, ale atakuje szybko, mając duży zasięg swoich szczęk.

NamiotStrategiaEdytuj

Można go pokonać za pomocą "kitingu", z pomocą włóczni i drewnianej zbroi (gracz musi pamiętać o psach gończych przywoływanych przez tę istotę). Jednym z prostych sposobów na eliminację owej istoty jest zaprowadzenie jej do różnych agresywnych stworzeń, które mogą ją zaatakować. Należy pamiętać, że owe stworzenia mogą zabić nawet gracza. Jeżeli znajdziemy Warga w późniejszych etapach gry, gdzie mamy już chociaż trochę rozwiniętą bazę, możemy go zaprowadzić do paru zębatych pułapek. Wystarczy tylko 10 pułapek (lub nawet 1, jeżeli gracz będzie co chwilę zastawiać pułapkę), aby pokonać Warga i 12-14, by pokonać Warga z psami. Gracz może pokonać to zwierzę, jeżeli najpierw go uśpimy za pomocą fletni pana lub usypiających strzałek, ewentualnie zamrozimy lodowym berłem (wówczas trzeba działać szybciej), a potem podłoży obok niego np. 3 sztuki prochu strzelniczego i go podpali. Warto wykorzystać też krzaczasty kapelusz do ochrony przed innymi stworzeniami, gdy Warg wraz z psami walczą z nimi.

Miecz nocyLiczba uderzeń potrzebna do zabiciaEdytuj

Broń WędkaSiatka Siekiera Lucy Łopata Widły

Młot Pochodnia Parasol

Laska Zapalniczka Willow

Siekiera Kilof

Złota Siekiera Złoty kilof

Bumerang

Siekierokilof Włócznia Nietoperza pałka Mięsna maczuga Gwiazda poranna (RoG) Szlam slurtleKolec macki

Bitewna włócznia (RoG)

Tulecytowa maczuga Zębowa Pułapka Miecz nocy DmuchawkaPodpalająca Strzałka

Płomienne berło

Proch strzelniczy
Uderzenia 142 45 36 23 20 17 15 11-21 14/7 12 11 10 9 6 3

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Kiedyś nie można go było uśpić za pomocą fletni pana;
  • w modyfikacji Thunder Party, Warg może przywołać również Żółte i Ponure psy gończe;
  • należy uważać, ponieważ gdy Warg przywoła podczas walki z innymi stworzeniami (np. mackami) psy gończe, te rzucą się na nas. Możliwe, że w przyszłości zostanie to naprawione.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell