FANDOM

Wężoskórzy dywan (ang. Snakeskin Rug) – darń zastępująca dywan w DLC - Rozbitkowie. Można ją stworzyć z dwóch sztuk skór węża i jednej sztuki tkaniny. Do stworzenia prototypu potrzebny jest silnik alchemiczny. Ten rodzaj dywanu można wykorzystać jako opał do ognisk. Gromadzi się w stosy do 10 sztuk. Wężoskórzy dywan może zostać położony na piasku.

Na wężoskórzym dywanie można sadzić rośliny. Ta darń powstrzymuje rozwój obserwujących roślin wokół wabiącej rośliny. W czasie pory monsunów kałuże nie będą pojawiać się na tym dywanie, ale będą mogły się na niego rozszerzać.
Na wystarczająco duży obszar pokryty tą darnią będą przylatywać tukany, papugi i papugi piraci.

Maszyna Nauki Wytwarzanie Edytuj

Miejsce w ekwipunku tło Skóra węża (DSS)Miejsce w ekwipunku tło Skóra węża (DSS)Miejsce w ekwipunku tło Tkanina (DSS)Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoWężoskórzy dywan (DSS)Rozbitkowie (DLC)

Wypełniacz CiekawostkiEdytuj

  • Opis dywanu w trakcie tworzenia "It really ties the room together" (pl. "Naprawdę pasuje do wnętrza.") jest prawdopodobnie nawiązaniem do filmu Big Lebowski, w którym główny bohater wyjaśnia bandzie zbirów, że jego najcenniejszą własnością jest dywan, o którym mówi "It really tied the room together." ("On naprawdę pasował do wnętrza.")

Niebieski klejnot Galeria Edytuj