FANDOM

Wąż (ang. Snake) – agresywny potwór możliwy do spotkania przez posiadaczy DLC - Rozbitkowie. Węże wychodzą po zmierzchu i w nocy z krzaków winorośli, zaś w ciągu dnia opuszczają swoje siedlisko, kiedy gracz naruszy ich terytorium. Odróżnienie zwyczajnego krzaku od tego z wężami wymaga obserwacji - krzew z potworami co jakiś czas drga i widać w nim sylwetkę węża. Pierwszy wąż wyjdzie, kiedy postać znajdzie się obok takiej rośliny - następne będą się pojawiać podczas ścinania maczetą. Po ścięciu tropikalnego drzewa istnieje prawdopodobieństwo na pojawienie się tej istoty. Zaatakowanie jednego osobnika z grupy wiąże się z tym, że reszta pójdzie bronić swojego pobratymca.

Po zabiciu wypada z nich jedno mięso z potwora lub skóra węża. Istnieje również niewielka szansa na otrzymanie oleju z węża. W połowie przypadków pośmiertnie nic nie zostawiają.

Węże są bardzo łakome na mięso. Wąż może zostać zamrożony po 2 uderzeniach lodowego berła.

Oprócz tego węże są agresywne wobec każdego stworzenia, które nie jest innym wężem. Z tego powodu często można je spotkać, kiedy atakują inne stworzenia, jak dziki, małpy bądź pająki.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Węże w grze przypominają lancetogłowy mleczne.
  • Gdy w dzień podczas ścinania drzewa spadnie z niego wąż a my oddalimy się na tyle, by osłabło jego zainteresowanie postacią, schowa on się w najbliższym krzewie winorośli.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell