Fandom

Don`t Starve Wiki

Tunel robaka

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze48 Udostępnij

Tunel robaka
Tunel robaka.png
Spadek psychiki spadek -15
Wytrzymałość Nieskończona
Specjalna cecha Teleportuje postać do wylotu innego tunelu.
Komenda DebugSpawn("wormhole")

Tunel robaka (ang. Worm Hole) – tunele w czasoprzestrzeni mogące skracać drogę pomiędzy dwoma punktami. Pojawia się jako paszcza w ziemi, która otwiera się ilekroć postać się do niej zbliży. Kiedy wyświetla się możliwość "Jump in Worm Hole" po kliknięciu postać wskakuje do środka i zostaje przeniesiona na drugi kraniec. Istnieje wiele tuneli na mapie, jednak każdy jest trwale połączony z innym. Zazwyczaj spajają ze sobą dwa kompletnie odmienne światy.

Podróż za pomocą tunelu powoduje obniżenie poczytalności o 15 punktów. Mały ptakświnia, Abigail oraz wielki królik podąża za postacią w trakcie podróży z jego użyciem. Podobnie chester, o ile kościane oko znajduje się w ekwipunku. Wiele przedmiotów może zostać wrzuconych do tunelu, pojawią się wtedy na jego końcu. Bóbr nie może korzystać z tunelu robaka. Robacze tunele można też spotkać w jaskiniach. 

Jest możliwość, że tunel robaka prowadzi do wysepki oddzielonej od reszty świata. Wysepka jest mała i jest otoczona wodą, lecz to nie powstrzymuje psów gończych, taka wysepka to idealne miejsce do osiedlenia się.

Sick Wormhole.png Zakażony tunel robaka Edytuj

Zakażony tunel robaka
Sick Wormhole.png
Spadek psychiki spadek -15
Odnawialne? Nie
Wytrzymałość 1
Specjalna cecha Teleportuje tylko raz, potem znika.
Komenda DebugSpawn("wormhole_limited_1")

Zarażony tunel robaka (ang. Sick Worm Hole) to drugi typ tunelu robaka, występujący w trybie przygodowym. Postać może przejść przez niego tylko raz. W odróżnieniu od normalnych tuneli robaka, zarażone mają żółto-zielone obwódki dookoła, a nie czerwone-brązowe.

Naturalnie pojawiające się obiekty
Naturalnie pojawiające się obiekty w Don't Starve: Razem
Inne Kamienne legowisko

Więcej w Fandom

Losowa wiki