Fandom

Don`t Starve Wiki

Tryby gry (DST)

1246stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Podstawowe informacje Edytuj

W Don't Starve: Razem występują trzy tryby gry: Endless, Wilderness i Survival. Możliwe, że zostaną dodane nowe tryby, gdyż Razem jest aktualnie w fazie Beta.

Tryb Endless Edytuj

Jest to tryb, w którym po śmierci gracze mogą się odrodzić i gra się nie kończy. Dodatkowo Prowizoryczny Portal w tym trybie pozwala duchom wskrzeszać się.

Tryb Wilderness Edytuj

Jest to tryb, w którym gracz po śmierci nie staje się duchem, natomiast trafia do menu wyboru postaci. Może tam zmienić bohatera, a następnie zostaje przeniesiony w losowe miejsce. Dodatkowo wszystkie odkryte miejsca znikają z mapy i postać musi od nowe je odkryć. Gra może toczyć się w nieskończoność, a gracz, który zginął może znaleźć swoje przedmioty, jednak nie działają tam kamienie próby, mięsne kukły itp. Pusta drewniana podłoga i głowy świń (miejsce na kamień próby) będzie się nadal generować na świecie. Zwykle w tym trybie włączone jest PvP.

Tryb Survival Edytuj

Jest to tryb, w którym gracz po śmierci może się odrodzić, ale po przemianie wszystkich graczy w duchy, włącza się odliczanie do stworzenia nowego świata, którego założyciel serwera może natychmiastowo zakończyć po wciśnięciu przycisku "Reset". Po zakończeniu odliczania, świat generuje się na tych samych ustawieniach, co wcześniejszy. Prowizoryczny Portal w tym trybie nie pozwala graczom wskrzeszać się.

Więcej w Fandom

Losowa wiki