FANDOM

Trójząb (ang. Trident) – broń, którą można zdobyć w DLC - Rozbitkowie. Istnieje niewielka szansa na jego zdobycie podczas łowienia siecią na głębokim oceanie. Posiada 150 użyć, zadaje 34 punkty obrażeń, jeśli postać znajduje się na lądzie, lub 102 (3 razy więcej), jeżeli bohater płynie dowolną tratwą lub łodzią. Trójząb jest czwartą obok gwiazdy porannej. mięsnej maczugi i obsydianowej włóczni bronią, która może mieć odmienną wartość obrażeń w zależności od okoliczności.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Portret WilsonaWilson - "I wonder how old this artefact is?" - "Jestem ciekaw jak stary jest ten artefakt?"

Portret WillowWillow - "This is all wet." - "To jest całe mokre."

Wolfgang portretWolfgang - Brak

Portret WendyWendy - "The peoples that forged this are long dead." - "Ludzie, którzy go wykuli, odeszli dawno temu."

WX-78 portretWX-78 - "ANCIENT KILLING TOOL" - "STAROŻYTNE NARZĘDZIE DO ZABIJANIA"

Wickerbottom portraitWickerbottom - Brak

Woodie portraitWoodie - Brak

Wes portraitWes - "..."

WaxwellMaxwell - Brak

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC)Wigfrid - "A weapon fit for a god!" - "Broń godna boga!"

WebberPanowanie Gigantów (DLC)Webber - "We feel like a god with this in our hands!" - "Czujemy się jak bóg, dzierżąc to w naszych rękach!"

WalaniRozbitkowie (DLC)Walani - "I feel like the god of...something!" - "Czuję się niczym bóg.. czegoś!"

WarlyRozbitkowie (DLC)Warly -

Wilbur portraitRozbitkowie (DLC)Wilbur -

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Cytaty Webbera, Walani oraz Wigfrid na temat trójzębu są nawiązaniem do mitologicznego boga Posejdona, którego atrybutem był również trójząb.