Fandom

Don`t Starve Wiki

The Screecher (mod)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze62 Udostępnij

The Screecher – tytuł modyfikacji do gry Don't Starve, stworzonej przez Klei Entertainment, utrzymanej w konwencji horroru. Modyfikacja jest widoczna w menu gry. Sama modyfikacja jest zupełnie odmiennym doświadczeniem związanym z Don't Starve. 

TreśćEdytuj

Gra rozpoczyna się w Pillet Creek, styczeń 1986, gdy główna postać budzi się na skutek przerażąjącego krzyku. Postać zapala pobliskie ognisko i postanawia zbadać źródło krzyku. Po zdobyciu latarki, zagłębia się w ciemność. Wkrótce odnajduje inne osoby, między innymi kobietę, która na widok postaci ucieka w głąb lasu. Postać napotyka również mężczyznę ("Chris'a') siedzącego na bujanym krześle. Jak szybko się ukazuje, jest pozbawiony twarzy i umiera zaraz po tym, jak nasza postać zbliży się do niego. Po odnalezieniu notatki pokrytej krwią, jego latarka zaczyna migać i zauważa człowieka atakowanego przez Screecher'a. Niedługo później, postać dociera na lotnisko i uruchamia generator, który zaś zapala światła oświetlające samo lotnisko. W tym punkcie, niezależnie od ilości zebranych notatek, światła gasną, łącznie z latarką postaci. Jeśli postać włączy latarkę, oczom gracza ukazuje się koszmarny widok, niemal 15 Screecher'ów biegnących do postaci ze wszystkich kierunków. Wówczas gra dobiega końca i wyświetlają się napisy końcowe.

Lista postaci Edytuj

  • Adam 
  • Sarah (Martwa)
  • Lee (Odnaleziony)
  • Kendal
  • Rome ("Potwór")
  • Mauro (Odnaleziony)
  • Grey (Martwy)
  • Unknown
  • Kristine
  • Michaelo (Martwy)
  • Bill (Martwy)
  • Ryan ("Potwór")
  • Mike (Martwy)
  • Chris (Pozbawiony twarzy, martwy)
  • Dee (Martwy)
  • Jose   

NotatkiEdytuj

  • Notatka 1
  • Notatka 2
  • Notatka 3
  • Notatka 4
  • Notatka 5
  • Notatka 6
  • Notatka (9 stycznia)
  • Notatka (12 stycznia)
  • Notatka (14 stycznia)
  • Notatka z helikoptera
  • Notatka dotycząca latarki
  • Notatka częstotliwości

  • W plikach lua modyfikacji odnaleziono odniesienie do pliku: Gęstwina leśna;
  • The Screecher pod wieloma względami przypomina horror Slender;
  • najbardziej podobną kartką z The Screecher do Slenderu jest "Don't Look At IT".

Więcej w Fandom

Losowa wiki