Fandom

Don`t Starve Wiki

The Females (mod)

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

The Femalesmodyfikacja, która jest wciąż w fazie tworzenia, lecz aktualnie dodaje dwie postacie i kilka nowych przedmiotów do gry. Jest on stworzony specjalnie do grania w Don't Starve: Razem, lecz jest kompatybilny z podstawową wersją gry, a także DLC - Panowaniem Gigantów.

Modyfikacja zawiera postać The Traveler oraz The Miner. Wkrótce ma zostać dodana postać The Farmer.

Link do pobrania modyfikacji: http://forums.kleientertainment.com/files/file/929-the-females-beta/

The Traveler
The Traveler portret.png
Przezwisko Podróżniczka (ang. Traveler)
Motto "Co."
SanityMeter.png 100
HealthMeter.png 200
HungerMeter.png 400
Obrażenia 3,0x
Cecha Uwielbia żartować i jeść, jej głód spada trzy razy szybciej. Posiada swój beret, laskę i worek Krampusa.
Specjalny atrybut Worek Krampusa.png Laska.png Mięsny gulasz.png4x

The Traveler (ang. Podróżniczka) – postać skupiająca się na eksplorowaniu i poszukiwaniu jedzenia. Grę rozpoczyna z czterema mięsnymi gulaszami, workiem Krampusa, laską i beretem. Posiada wiele cech, ale też ma kilka wad:

  • Posiada ogromny żołądek, lecz jej głód spada aż trzy razy szybciej, co może być sporym utrudnieniem na początku gry.
  • Jej poczytalność spada wolniej, lecz gdy znajdzie się w pobliżu jakiejś negatywnej aury (na przykład złych kwiatów), jej zdrowie psychiczne zacznie pogarszać się szybciej niż u innych postaci w grze.
  • Jest bardzo silna, przez co ścina drzewa i rozłupuje głazy szybciej od innych postaci. Dla przykładu - największy rozmiar świerku niszczy pięcioma uderzeniami siekiery, gdy Wilson potrzebuje do tego aż piętnastu ciosów siekierą.
  • Ma bonus do nauki jak Wickerbottom czyli tworzy przedmioty z maszyny nauki bez jej budowania, oraz tworzenie przedmiotów z silnika alchemicznego przy maszynie nauki.

Warto dodać, że jest atakowana przez świnie (jedynie w dodatku Panowanie Gigantów), gdzie może jeść mięso potwora bez żadnych kar.

The Miner
The Miner portret.png
Przezwisko Górniczka (ang. Miner)
Motto "Zabiję wszystko, co spróbuje ze mną zadrzeć!"
SanityMeter.png 200
HealthMeter.png 40
HungerMeter.png 150
Obrażenia 6,0x
Cecha Jest "zimnokrwistym potworem", uwielbia walczyć i kopać. Posiada swój kilof, kapelusz górnika i włócznię, oraz może wytworzyć specjalną zbroję.
Specjalny atrybut Kilof.png Kask górnika.png Włócznia.png

The Miner (ang. Górniczka) to druga postać dodana w modyfikacji The Females. Jej głównym celem jest ochrona reszty grupy i eksploracja jaskiń. Posiada własną zbroję, którą może wytworzyć w zakładce Walka. Górniczka jest bardzo waleczna i jest bezlitosna. Zadaje aż sześciokrotnie większe obrażenia od Wilsona, lecz posiada bardzo mało zdrowia. Grę rozpoczyna z kilofem, kapeluszem górnika i włócznią. Jest bardzo przydatna przez cały okres gry, dzięki swoim umiejętnościom:

  • Rozłupuje skały i ścina drzewa jednym ciosem.
  • Jej zbroja może wytrzymać ogromną ilość obrażeń.
  • Jest bardzo "OP", lecz w czasie walki musi być bardzo ostrożna.

Hat Thing (pl. Czapkowata rzecz, tu nazwany Beretem) – unikalna czapka, którą Podróżniczka otrzymuje na początku gry. Ma nieskończoną wytrzymałość i gwarantuje regenerację psychiki.

Minermor (pl. Górnicza zbroja) – zbroja, którą może wytworzyć nasza Górniczka.

Trwa zbieranie informacji o zbroi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki