Teleportacyjne berło (ang. Telelocator Staff, dosłownie Berło Telelokalizatora) – magiczne berło, które umożliwia przenoszenie postaci, zwierzęcia lub potwora w losowe miejsce na mapie. Miejsce to można uściślić po stworzeniu i naładowaniu ogniska teleportacji.

Deski ZastosowanieEdytuj

Używając teleportacyjnego berła, można przenieść dowolną istotę w przypadkowe miejsce na mapie. W miejsce, gdzie stał przeciwnik, uderza piorun i zaczyna padać deszcz. Działa to również na postaciach. Berło ma 5 użyć, a każde z nich odbiera 50 punktów poczytalności. Należy uważać z używaniem berła, gdyż pojawiając się w lesie, piorun uderzy w drzewa, skutkując wielkim pożarem, co może doprowadzić do śmierci (niemożliwe w przypadku Willow). Można się przed tym ochronić, rozstawiając po świecie piorunochrony lub nosząc podczas teleportacji zbroję z łusek, która wówczas może się bardzo przydać. Użycie berła w jaskiniach skutkuje małym trzęsieniem ziemi, a gracz nie zostanie przeteleportowany. Przyciskając Ctrl, można wykorzystać berło jako nieskończenie wytrzymałą broń zadającą 10 pkt. obrażeń.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Koszmarne paliwo

×4

Miejsce w ekwipunku tło Żywa kłodaMiejsce w ekwipunku tło Żywa kłodaMiejsce w ekwipunku tłoFioletowy klejnotMiejsce w ekwipunku tłoFioletowy klejnotInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoTeleportacyjne berło

Papirus PoradyEdytuj

  • Użycie berła w okolicy kóz błyskawic (nie na postaci oraz nie na pojedynczej kozie) powoduje, że błyskawica skupia się na stworzeniu. Można to wykorzystać w zdobywaniu elektrycznego mleka.

Wypełniacz CiekawostkiEdytuj

  • Gdy postać użyje berła na Chesterze, pojawi się on w losowym miejscu i przestanie podążać za postacią, dopóki ona się do niego nie zbliży.
  • Kiedy gracz użyje teleportacyjnego berła w jaskiniach, wywoła ono trzęsienie ziemi.

Niebieski klejnot GaleriaEdytuj