PanMieciu

Zablokowany
  • Mieszkam w Kraków
  • Urodziny 5 styczeń
  • Jestem Kobieta
Użytkownik Fandomu
  Wczytuję edytor...
  • Czy przed wpisaniem komend trzeba odblokować konsole w plikach gry.

      Wczytuję edytor...
  • Mam problemy z pisaniem komentarzy. Otóż po kliknieciu na ramke w której pisze się komentarz wyskakuje mi wczytuję edytor  i tak bez końca. Czekałem już 10 minut i nic :/. Proszę o pomoc.

      Wczytuję edytor...
    • Obecnie coś szwankuje w funkcjonowaniu Wiki. Również edytowanie galerii i obrazów jest chwilowo nie możliwe oraz nie wyświetla się część grafik odznak. Trzeba czekać.

        Wczytuję edytor...
    • Też tak miałem :/

        Wczytuję edytor...
    • Dzięki za wytłumaczenie sprawy. Jak widać teraz już mogę :)

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Czyu w blogach można używać wulgaryzmów ewentualnie słów mniej moralnych?

      Wczytuję edytor...
    • Zobacz wszystkie odpowiedzi (15 odpowiedzi)
    • Założę się, że ty.

        Wczytuję edytor...
    • Ja nie używam emotki ":S"

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Było napisane ,że slurtle umie wyrzucać kamyki ,złoto itp. a ty to usunołaś więc jak chcesz to sobie to sprawdź  stwórz slurtle i zrób skrzynie z kamykami.

      Wczytuję edytor...
    • Informacja znajduje się już w opisie:

      Jeżeli na ziemi nie znajduje się wystarczająca ilość pożywienia slurtle, zaatakuje on gracza, o ile w jego ekwipunku znajduje się jeden z wymienionych materiałów. Podobnie jak żaby, slurtle potrafi wyrzucić z ekwipunku gracza interesujący go przedmiot.

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • w lodowym berle jest błąd, gdyżnie wymagany jest manipulator do jego stworzenia.

      Wczytuję edytor...
  • Witam. Dlaczego cofnęłaś galerię Willow?

    To zły pomysł, żeby dodawać twórczość fanów przedstawiającą np. Willow?

    Czy może stworzymy w przyszłości osobną stronę poświęconą na to?

    Pozdrawiam :>

      Wczytuję edytor...
    • Zobacz wszystkie odpowiedzi (9 odpowiedzi)
    • PanMieciu napisał(a):
      Na zamieszczanie prac fanów, trzeba mieć ich pozowolenie. Inaczej można zostać pociągnietym do odpowiedzialności. Nie można tak wrzucać wszystkiego co się chcę. Inaczej ma się sprawa ze screenami, czy grafikami z gry, aczkolwiek na żądania twórców mogą również zostać usuniętę. Nie można dodawać grafik do których nie ma wolnej licencji. Regulamin Wiki :)

      Czyli jeśli np. ja zrobie arta Willow, to moge go wrzucić, bo należy do mnie, czy jak czy inaczej? :D

        Wczytuję edytor...
    • Myślę, że lepiej tego nie robić i problem rozwiązany.

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Witam. Wprowadziłbym broń Bat Bat, ale nie chcę sam podejmować decyzji z tłumaczeniem. Wstawić to jako Nietoperza pałka ? Bat ma oba te znaczenia... swoją drogą, to będzie rewelacyjna broń ;)

      Wczytuję edytor...
    • Według mnie będzie to najlepsza nazwa. Dodawaj, ja od razu wszystko poprawiam na układ normalny strony.

        Wczytuję edytor...
    • OK, dodaję ;)

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • dlaczego są 2 str na wiki "kilof" "zwyczajny kilof" i są ne takie same ? czy to tylko mój bug?

      Wczytuję edytor...
    • Strona zwyczajny kilof jest strona przekierowującą do strony kilof.

        Wczytuję edytor...
    • ok :) dzięki za info :)

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Czemu wiki jest tylko do odczytu i do kiedy będzie to trwało?

      Wczytuję edytor...
  • Masz CD Keye na Steamie ?

      Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
Zobacz zarchiwizowaną stronę dyskusji
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości