Fandom

Don`t Starve Wiki

Summons (Mod)

1237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Summons (z ang. Wezwanie) – ciekawa modyfikacja wprowadzająca do gry nową zakładkę. Oto niektóre przedmioty, które można w niej wytworzyć.

KopiaEdytuj

Kopia (ang.Clone) jest wytwarzana z 20 mięs potwora, 5 koszmarnych paliw i 1 fioletowego kryształu. Do stworzenia potrzebny jest manipulator cienia. Kopia wygląda tak jak postać, którą grasz. Będzie pomagać ci w walce. Możesz jej wręczyć broń i odzienie, za wyjątkiem dmuchawek, bereł i nietoperzej pałki. Kopia będzie stosować ten sam styl walki co świnie. Przy klonie drastycznie spada  poczytalność. Kopię można uleczyć. Kiedy coś badamy, kopia mówi ten sam cytat w tym samym momencie. Kopia będzie ci służyć zawsze aż do śmierci. Możemy kazać kopii stać w miejscu bądź podążać za nami. Klon często mówi "I'm so hungry!", jednak nie warto ją karmić, nie umrze z głodu. Kopia nie zaśnie nocą, będzie ci służyć bez przerwy. Często, gdy kopia zaatakuje kogoś, wróg zamiast na klona rzuci się na nas.

Wytwarzalny skoczekEdytuj

Wytwarzalny skoczek (ang. Craft Knight) jest żywą strukturą pilnującą bazy. Robi się go z 2 samorodków złota i 2 przekładni. Buduje się go w pewnym miejscu i on od tej chwili pilnuje tego miejsca. Działa tak samo jak prawdziwy mechaniczny skoczek. Podczas walki wydaje odgłosy "Beep!", a przed śmiercią "Beeep! Beeep!".

DrzewiecEdytuj

Drzewiec (ang.Treeguard) to pomocnik, którego możemy wytworzyć z 2 żywych kłód, 1 niebieskiego kryształu i 5 sztuk papirusu. Drzewiec-pomocnik różni się od oryginalnego drzewca wielkością. Prócz tego ma mniej życia, a stojąc przy nim otrzymujemy sporą dawkę poczytalności. Małe drzewce poruszają się znacznie szybciej od oryginalnych. Można rozkazać im stać w miejscu. Podczas walki mówią. 

Cytaty:Edytuj

"Waaaaar...." - "Woooojna..."

"Fiiiiight.... - "Walczyyyyyyć..."

"Kiiiiill...." - "Zabiiiiijać..."

"Deeeaath..." - "Śmieeerć..."

Oprócz zwykłego drzewca możemy jeszcze wytworzyć guzowatego. Działa tak samo, ale w przepisie zamiast niebieskiego dajemy Czerwony Kryształ. Drzewce zasypiają nocą.

Imiona drzewców-pomocników:Edytuj

  • Oaky
  • Trunk
  • Leif
  • Plump

Więcej w Fandom

Losowa wiki