Fandom

Don`t Starve Wiki

Starożytna Rasa

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze67 Udostępnij

Jest to rasa, która najprawdopodobniej żyła w podziemnych ruinach, lecz wyginęła, jak Maxwell twierdzi z powodu nadużywania koszmarnego paliwa.

Wskazówki i spekulacjeEdytuj

Gdy Maxwell opisuje antyczne pomniki, koszmarne światło lub antycznego strażnika, wspomina często o rasie, która wykorzystywała koszmarne paliwo do budowania miasta. Antyczne pomniki prawdopodobnie przedstawiają tę rasę. Dowodem na to jest cytat Maxwella odnoszący się do nich: "Niegdyś dumna rasa". Koszmarne światło zostaje opisane jako "Przesadzanie z używaniem paliwa było powodem ich upadku". Oznacza to, że owa 'rasa' zniknęła w tajemniczych okolicznościach i pozostawiła po sobie tylko pomniki. Antyczny strażnik zostaje opisany jako "Paliwo Cię zmieniło mój drogi", co może oznaczać, że rasa używała niegdyś Antycznych Strażników, jako odpowiedników konia, lub słonia (do szybszego przemieszczania się/walki), lub były one świętym stworzeniem dla nich. Rasa ta najprawdopodobniej miała swoje rodzaje podziemnych zwierząt, które zmieniły się przez koszmarne paliwo. Okazuje się również, że to nie Maxwell zbudował maszyny szachowe. Gdy opisuje Zepsute mechaniczne wieże, mówi: "Budowniczy zostawili je tutaj i zapomnieli o nich". Rasa miała także swoich bogów i Antyczna maszyna pseudonauki to tak naprawdę ich kapliczka. Maxwell mówi też, że cykl koszmaru to 'bicie serca' miasta. Być może całe podziemia są żywe i zniewolone przez mieszkańców.

Modyfikacja Kuloslava oraz Mr. Hastingsa o nazwie Mastema może nam trochę wyjawić, kim byli Starożytni. Należy jednak pamiętać, że są to spekulacje autorów modyfikacji, a nie potwierdzone informacje Klei.

  • Serce miasta jest spokojne
  • Znowu zaczyna bić
  • Puls przyspiesza
  • Puls się uspokaja
  • Puls niknie
  • Znowu się uspokaja
  • Niegdyś dumna rasa
  • Przesadzanie z używaniem paliwa było powodem ich upadku
  • Paliwo cię zmieniło mój drogi
  • Budowniczy zostawili je tutaj i zapomnieli o nich
  • Stworzenia w tym świecie ewoluują w zastraszającym tępie
  • Gdzie są teraz ich bogowie?

Więcej w Fandom

Losowa wiki