FANDOM

Stolik nocny (ang. Stagehand) – naturalnie pojawiająca się struktura w Don't Starve: Razem - Nowe Rządy. Otoczony jest okręgiem z róż. Nocą obiekt będzie zmierzał ku źródłu światła lub za graczem, który znajduję się w pobliżu i używa przenośnego źródła światła. Podczas śledzenia gracza możliwe jest do zauważenia, że stolik nocny posiada nogi. Gdy postać znajduję się wystarczająco zbyt struktury, ta schowa swoje odnóża.

Stolik nocny nie może zostać zniszczony, lecz uderzony młotkiem 86 razy upuści schemat na stolik salonowy, który wygląda tak samo jak stolik nocny. Jedynymi różnicami jest brak róży i nóg.

Wypełniacz CiekawostkiEdytuj

  • Stagehand przetłumaczony na język polski oznacza osobę pracującą za kulisami teatru, filmu, studia telewizyjnego bądź występu na żywo. Często tłumaczone jest jako inspicjent.
  • Po podpaleniu struktury wyłania się spod niej nocna ręka która gasi płomienie. Stolik nocny może również gasić inne pożary w swoim otoczeniu.
  • Stolik nocny wydaje się być manifestacją Charlie w grze. Głównym dowodem na to jest nazwa struktury, Charlie była inspicjentką Maxwella. Ponadto jest stolik jest aktywny nocą (tak jak Grue) i posiada różę, która jest często używana przez Charlie.