FANDOM

Soczyste jagody (ang. Juicy Berries) – owoce występujące w serii aktualizacji Nowe Rządy dla Don't Starve: Razem. Można je znaleźć na dziko rosnących krzakach soczystych jagód bądź wyhodować na sadzonkach przeniesionych do bazy. Na takim krzaku mogą wyrosnąć maksymalnie trzy soczyste jagody. Odnajdują również one zastosowanie jako dodatek do potraw z garnka (dokładnie takie same jak jagody). Nie schowane do lodówki, izolacyjnego plecaka bądź śnieżnego Chestera gniją po upływie 2 dni.

Porównując je do zwykłych jagód, dodają o 1 pkt zdrowia i 33% głodu więcej, gniją za to 2 razy szybciej.

Upieczone soczyste jagody (DST)Upieczone soczyste jagodyEdytuj

Upieczone soczyste jagody (ang. Roasted Juicy Berries) – owoce powstające z upieczenia soczystych jagód nad ogniskiem, obudowanym ogniskiem lub gwiazdą. Gniją dwa razy szybciej niż ich surowa wersja. Można je wykorzystać jako składni recept do garnka.

W porównaniu do zwykłych upieczonych jagód, te dodają o 2 punkty zdrowia i 50% głodu więcej, gniją za to 3 razy szybciej.

Ognisko teleportacjiWykorzystanieEdytuj

Inventory slot backgroundSoczyste jagody (DST)Firepit1Inventory slot backgroundUpieczone soczyste jagody (DST)

PapirusPoradyEdytuj

  • Można te jagody, z racji bardzo szybkiego psucia się, wykorzystać do produkcji zgnilizny;
  • jagody na krzakach nie gniją, więc warto ich nie zrywać, dopóki nie będą potrzebne.