Fandom

Don`t Starve Wiki

Snurtle

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze31 Udostępnij
Snurtle
Snurtle.png
Zdrowie 200
Obrażenia 300 (wybuch)
Szybkość 4
Łup Szlam slurtle.pngx2 Ślimacza zbroja.png75% Połamane muszle.png90%
Komenda DebugSpawn("snurtle")

Snurtle – pasywne stworzenie występujące w jaskiniach. Bardzo przypomina Slurtle'a, aczkolwiek posiada inną muszlę, bardziej przypominającą muszle prawdziwych ślimaków. Istnieje szansa na jego spotkanie (25%), gdy postać zaatakuje kopiec slurtle'a. Ucieka od gracza i każdego innego stworzenia zamiast atakować. Łupem po śmierci tego potwora jest ślimacza zbroja (75%) lub połamane muszle (90%) oraz szlam (2 sztuki).

Żywi się kamieniamikrzemieniamisaletrą, złotem, tulecytem i kryształami. W DLC może również zjeść termiczny kamień. Posiada dużo zdrowia, a po otrzymaniu obrażeń chowa się w swojej skorupie (będąc w tej postaci, podczas szturmu gracz odbiera mu o 95% mniej zdrowia), dlatego stanowi trudny cel do zabicia. Nie może zostać w żaden sposób uśpiony, podobnie jak Slurtle.

Można podpalić snurtle, co wywoła jego detonację. Jednak po takiej śmierci nie wypadnie z niego szlam. Przy próbie takiego ataku należy uważać, gdyż stanie blisko płonącego Snurtle'a może nam zabrać sporo zdrowia przez ogień i detonację.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki