FANDOM

Slurtle
Slurtle.png
Zdrowie 600
Obrażenia 25 (wręcz); 300 (wybuch)
Czas ataku 4
Zasięg ataku 2.5
Szybkość 3
Specjalna umiejętność atakowany chowa się do swojej muszli
Łup Szlam slurtle.pngx2 Ślimaczy hełm.png10% Połamane muszle.png90%
Komenda DebugSpawn("slurlte")

Slurtle – neutralne stworzenie jaskiniowe, które pojawia się z kopców slurtle. Po zabiciu stworzenia, pozostają muszleszlam oraz istnieje 10% szans na wypadnięcie hełmu. Atakują tylko sprowokowane, lub gdy postać zaatakuje ich kopiec. 

Poruszają się bardzo powoli. Ich rozmiar jest niewielki, jednak posiadają znaczną ilość zdrowia oraz mogą chować się w swoich muszlach, co czyni je trudnymi do zabicia.

Żywią się kamieniami, krzemieniami, saletrą oraz złotem i klejnotami. Jeżeli na ziemi nie znajduje się wystarczająca ilość pożywienia, slurtle zaatakuje gracza, o ile w jego ekwipunku znajduje się jeden z wymienionych materiałów. 

Podobnie jak żaby, slurtle potrafi wyrzucić z ekwipunku gracza interesujący go przedmiot. Po zjedzeniu kamieni, slurtle pozostawia na ziemi szlam. Slurtle jedzą też paprocie, lecz wtedy nie wydzielają szlamu. Nie mogą zostać w żaden sposób uśpione.

Slurtle'a można podpalić, co wywoła detonację stworzenia. Jednak po takiej śmierci nie wypadnie z niego szlam slurtle, tylko trochę popiołu.

Papirus.pngPoradyEdytuj

  • Zarówno Slurtle jak i Snurtle chowają się do muszli na widok nadlatującej broni dystansowej. Nie warto zatem zużywać na nich bumerangu, gdyż zanim dosięgnie celu, stworzenie będzie już ukryte w skorupie.
  • Można wykorzystać Slutrle i Snurtle do nieskończonej ilości szlamu, w taki sposób: obok 3 okazów kładziemy kamień. We trójkę będą się o niego bić, jednak będą produkować szlam, a kamień nigdy nie zostanie zjedzony. W ten sposób możemy też "pozbyć się" stworów na dłuższy czas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki