Skrzynia (ang. Chest) – struktura, która może zostać ustawiona na ziemi. Można przechowywać w niej przedmioty, w 9 miejscach. Dodatkowo ma ona efekt otworzenia: dźwiękowy i graficzny. Aby włożyć do niej przedmioty, należy przenieść je myszką i opuścić w miejscu slotu w skrzyni. Można ją także otworzyć klawiszem spacji. Aby ją stworzyć trzeba posiadać 3 deski. Do stworzenia prototypu potrzebna jest maszyna nauki. Nie można przechowywać w niej plecaków, niezależnie od zapełnienia skrzyni. Choć jest stworzona z drewna, nie może zostać podpalona (nie dotyczy DLC Panowanie Gigantów). Króliki ukryte w skrzyni nie mogą uciec, w przeciwieństwie do przetrzymywania ich w ekwipunku postaci. Skrzynia może występować naturalnie w obozie górnika. Skrzynia może zostać zniszczona przez jeleniocyklopa, krampusa, borsukoniedźwiedzia lub spalona przez muchosmoka.

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC Panowanie Gigantów może zostać spalona przez wysoką temperaturę podczas lata. Należy więc postawić niedaleko niej strażaka, by uniknąć stracenia łatwopalnych przedmiotów. Spalona skrzynia po zniszczeniu daje trochę uboższe łupy (nie licząc berła dekonstrukcji), jak w przypadku normalnej skrzyni, jednakże można zdobyć dodatkowy przedmiot w postaci węgla drzewnego z szansą 40%.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło DeskiMiejsce w ekwipunku tło DeskiMiejsce w ekwipunku tło DeskiInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoSkrzynia