Fandom

Don`t Starve Wiki

Skórki (DST)

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze119 Udostępnij
Skórki/Stroje (ang. Skins/Clothes) – funkcjonalność dostępna tylko dla posiadaczy Don't Starve: Razem, która została wprowadzona podczas bety aktualizacji dodającej jaskinie. Stroje, czyli wszelkiej maści ubrania oraz skórki do istniejących przedmiotów, mogą być używane przez postacie do zmiany wyglądu. Gracz może zmienić wygląd postaci w wygenerowanym świecie poprzez zbudowanie i skorzystanie z szafy. Skórki przedmiotów oraz struktur można wybrać podczas tworzenia ich z ekranu wytwarzania.

Stroje i skórki zdobywa się losowo po pewnym czasie spędzonym w grze. Gracz może zdobyć do czterech prezentów na tydzień. Pula ta resetuje się w każdy czwartek. Niezdobyte przedmioty w przeciągu tygodnia nie dołączają się do puli i okazja na ich potencjalne zdobycie przepada.

Prezent icon (DST).png

Ikona prezentu

  • Pierwszy prezent może pojawić się w przeciągu 15 minut od wejścia na serwer.
  • Drugi prezent możliwe, że pojawi się po około 2 godzinach od pierwszego.
  • Trzeci prezent prawdopodobnie pojawi się około 4 godziny po drugim prezencie.
  • Czwarty prezent może pojawić się po około 10 godzinach od trzeciego.

Wówczas w lewej, górnej części ekranu pokazuję się miniatura prezentu do rozpakowania. Taki prezent może być odpakowany jedynie gdy postać znajduje się blisko maszyny nauki, silnika alchemicznego lub innej stacji.

Stroje stanowią jedynie dodatek kosmetyczny dla postaci. Ich używanie nie wpływa w żaden sposób na statystki czy rozgrywkę. Po zdobyciu skórki lub stroju nie można jej zniszczyć. Można jednak je wymieniać z innymi graczami w postaci przedmiotów Steam bądź skorzystać z usług Handlarza w celu wymiany 9 różnych przedmiotów tego samego stopnia rzadkości na przedmiot wyższego stopnia.

Istnieją 2 podziały skórek: Podział na miejsce, które zajmują (głowa, tułów, nogi, ręce, stopy, skórka przedmiotu i struktury), oraz podział na ich stopień rzadkości (zwyczajne, szykowne, przednie, eleganckie, dystyngowane, lojalne oraz okazjonalne). Większość przedmiotów występuje pod różnymi wariantami kolorów, a same stroje i skórki są uniseksualne.

Nasza wiki posiada temat związany z wymianą strojów >> tutaj <<

Poniżej znajduje się wykaz strojów i skórek, podzielony na kategorie w zależności od miejsca, które zajmuje dany przedmiot. Nazwy przedmiotów są utrzymane w języku angielskim, dla większej rozpoznawalności.

Stroje - Tułów Edytuj

Stroje - Dłonie Edytuj

Stroje - Nogi Edytuj

Stroje - Buty Edytuj

Skórki nakryć głowy Edytuj

Skórki przedmiotów Edytuj

Skórki struktur Edytuj

Skórki pupili Edytuj

Zestawy (Formalne) Edytuj

Zestawy (Przetrwanie) Edytuj

Zestawy (Triumfalne) Edytuj

Portrety postaci "Formalne" Edytuj

Portrety postaci "Przetrwanie" Edytuj

Portrety postaci "Cieniste Moce" Edytuj

Portrety postaci "Kostiumy" (Event) Edytuj

Portrety postaci "Kolekcja Róży" Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki