FANDOM

Silnik alchemiczny (ang. Alchemy Engine) – druga konstrukcja z kategorii nauka. Pozwala wynaleźć zaawansowane przedmioty. Wykonuje się go z czterech desek, dwóch kamiennych bloków i sześciu samorodków złota. Raz postawiony, nie może zostać przemieszczony, lecz można go zniszczyć przy użyciu młota, który zwróci połowę surowców wykorzystanych do jego stworzenia, lub berłem dekonstrukcji, aby otrzymać wszystkie materiały.

Stanie blisko maszyny nauki pozwala na wynalazki pierwszego poziomu. Chcąc wynaleźć prototypy drugiego i trzeciego poziomu, musimy stanąć blisko silnika alchemicznego (drugi poziom) lub manipulatora cienia (trzeci poziom). Wynalezienie przedmiotu nie kosztuje dodatkowych materiałów, a po pierwszym wykonaniu dalsze mogą być stworzone w dowolnym miejscu.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Deski

×4

Miejsce w ekwipunku tło Rzeźbiony kamieńMiejsce w ekwipunku tło Rzeźbiony kamieńMiejsce w ekwipunku tłoSamorodek złota

×6

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoSilnik alchemiczny

Miejsce w ekwipunku tło Deski

×4

Miejsce w ekwipunku tło Rzeźbiony kamieńMiejsce w ekwipunku tło Rzeźbiony kamieńMiejsce w ekwipunku tłoTranzystor (RoG)Miejsce w ekwipunku tłoTranzystor (RoG)Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoSilnik alchemicznyPanowanie Gigantów (DLC)

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "It's even more science-y than the last one!" - "Jest jeszcze bardziej naukowy, niż poprzedni!"

Willow portretWillow - "Even I don't know everything, yet" - "Nawet nie wiem wszystkiego, jeszcze."

Wendy portretWendy - "I will learn unspeakable things." - "Nauczę się niewypowiedzianych rzeczy."

Wolfgang portretWolfgang - "I am not sure how I feel about... science." - "Nie jestem pewien jak czuję... naukę."

WX-78 portretWX-78 - "HELLO, FRIEND"-"WITAJ, PRZYJACIELU"

Wickerbottom portretWickerbottom - "It's a research station. I can learn new things with it." - "To jest stacja badań. Mogę nauczyć się nowych rzeczy razem z nią."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "This is getting strange." - "To się robi dziwne."

Maxwell portretMaxwell - "It unlocks recipes of middling utility." - "Odblokowuje średnio potrzebne receptury."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Perhaps science can enhance my cömbat skills." - "Möże nauka zdöła pölepszyć möje umiejętnöści bitewne?"

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Father used to work on something like that." - "Ojciec pracował nad stworzeniem czegoś takiego."

Wilson portretWilson - "The extra science didn't keep at alive" -"Dodatkowa nauka nie utrzymała go przy życiu."

Willow portretWillow - "There is no learning from that now." - "Już niczego się stąd nie nauczę."

Wendy portretWendy - "It's unspeakably burnt to the ground." - "Jest okropnie spalona."

Wolfgang portretWolfgang - "Science not so strong after all." - "Nauka nie jest ostatecznie tak silna."

WX-78 portretWX-78 -

Wickerbottom portretWickerbottom -

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "Well, it obeys some basic laws of physics." - "Cóż, to też podlega prostym prawom fizyki."

Maxwell portretMaxwell - "Flames have swallowed it whole." - "Płomienie pochłonęły ją w całości."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Dust tö dust." - "...i w pröch się öbrócisz."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "All our work - gone." - "Cała nasza praca - na marne."