FANDOM

Siatka (ang. Bug Net) – przedmiot służący do chwytania pszczół, zabójczych pszczół, świetlików, komarów oraz motyli.

Niezbędne narzędzie do stałego pozyskiwania miodu, poprzez zbudowanie ula, postać musi bowiem złapać pszczoły, aby zbierały nektar z kwiatów. Dodatkowo złapane motyle, można zasadzić blisko ula, tworząc dużą liczbę kwiatów. Dzięki temu, miód będzie powstawał szybciej, gdyż pszczoły nie będą musiały latać daleko w poszukiwaniu nektaru.

Siatką można łapać również zabójcze pszczoły oraz komary, a następnie umieścić je w Chesterze. Gdy Chester zostanie zabity, owady uwolnią się i zaatakują napastników. Uwaga: W DLC pszczoły i komary głodują, więc mogą umrzeć przed atakiem przeciwnika!

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundPatyki

×4

Inventory slot background JedwabInventory slot background JedwabInventory slot backgroundLinaInterface arrow rightInventory slot backgroundSiatka

KomarBłędyEdytuj

  • Jeśli zdejmiemy siatkę i z powrotem ją szybko założymy, jesteśmy w stanie ją zbugować. Z powodu tego błędu, siatka zyska nieskończoną wytrzymałość, lecz to rzadkość.
  • Podczas dnia, gdy wskaźnik myszy znajduje się na świetlikach, a siatka jest założona, nie pojawi się napis "Catch", dopiero użycie spacji pozwoli na ich złapanie.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Portret WilsonaWilson - "For catching bugs." - "Do łapania robaków."

Portret WillowWillow - "I can catch a bug!" - "Mogę złapać robaka!"

Wolfgang portretWolfgang - "Catch bugs." - "Łapać owady"

Portret WendyWendy - "A prison for tiny insects." - "Więzienie dla małych owadów."

WX-78 portretWX-78 - "HARVEST INSECTS"- "ZEBRANO OWADY"

Wickerbottom portraitWickerbottom - "The tool of entomologists." - "Narzędzie entomologów."

Woodie portraitWoodie - "It can collect skeeters." - "Może kolekcjonować owady."

Wes portraitWes – "..."

WaxwellMaxwell - "Good for capturing defenseless insects." - "Dobra do chwytania bezbronnych owadów."

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Tö snatch insects fröm the air." - "By schwytać insekty z pöwietrza."

WebberPanowanie Gigantów (DLC) Webber - "Good thing we're an arachnid!" - "Całe szczęście, że jesteśmy pajęczakami!"

WalaniRozbitkowie (DLC) Walani -

WarlyRozbitkowie (DLC) Warly -