Schemat

1246stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze21 Udostępnij

Schemat
Blueprint.png
Wzrost psychiki wzrost 15 po użyciu
Gromadzenie Nie gromadzi się
Specjalna cecha Odkrywa wcześniej nieodkryty przedmiot
Komenda DebugSpawn("nazwa przedmiotu_blueprint")

Rzadki schemat Razem (DLC).png
Rzadki schemat (DST).png
Wzrost psychiki wzrost 15 po użyciu
Łup z Muchosmok (RoG).pngGrzybucha (DST).pngStagehand (DST).pngPustynne jezioro (DST).pngMrówkolew (DST).png
Gromadzenie Nie gromadzi się
Specjalna cecha Odkrywa wcześniej nieodkryty przedmiot
Komenda DebugSpawn("nazwa przedmiotu_blueprint")

Schemat (ang. Blueprint) – przedmiot, który można znaleźć w świecie gry. Najczęściej można je znaleźć blisko elementów układanki. Pozwala na odkrycie przedmiotu, który nie został wcześniej zbudowany. Jeśli zostanie znaleziony na ziemi obok szkieletu, w pobliżu będą leżeć przedmioty, których dotyczy schemat.

Najczęściej można go znaleźć w trybie przygodowym, a dokładniej na etapie Król Zimy. To, jaki przedmiot możemy opracować, zależy od tego jaki schemat znaleźliśmy. Przedmiot dodano w aktualizacji: "The End is Nigh!".

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów schemat stanowi łup ze statuy Glommera, można się z niego nauczyć przepisu na stary dzwonek. Dodatkowo jest szansa, że znajdziemy takowy po przeszukaniu kłębowiska, co czyni schematy odnawialnymi.

Razem (DLC).pngRazemEdytuj

Rzadki schemat (ang. Rare Bueprint) – występujący w Razem drugi rodzaj schematu. Można go zdobyć zabijając Muchosmoka lub Grzybuchę. Zdobyte z tych potworów schematy pozwolą graczowi poznać przepis na łuskowy piec, grzybową lampę i grzybelusze. Można pozyskać kolejne rzadkie schematy należy uderzać młotkiem w Stagehand by dostać przepis na End Table oraz łowić w czasie lata w pustynnym jeziorze. Z pustynnego jeziora można wyłowić przepisy na doniczkowego sukulenta, pustynne gogle i eleganckie gogle. Dodatkowo w czasie lata można prowadzić handel z Mrówkolewem, można dostać wtedy schemat na Leniwego dezertera.

Wypełniacz.pngCiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli gracz użyje konsoli by odblokować wszystkie przepisy w grze, nowo wygenerowane schematy będą miały nazwę "MISSING NAME";
  • poza Don't Starve: Razem jest tylko jeden przedmiot, którego przepis można pozyskać tylko ze schematu. Jest to stary dzwonek z DLC Panowanie Gigantów.