Fandom

Don`t Starve Wiki

Santa Mod (mod)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Santa Modmodyfikacja dodająca trzy nowe ubrania i małą zmianę w wyglądzie Wilsona. Mod działa na podstawowej wersji gry, jak i na DLC. Występuje też w Don't Starve Together. W tej wersji dodano konfiguracje moda oraz zmieniono recepturę czapki mikołaja.

Ubrania to Czapka Świętego Mikołaja, Kamizelka Świętego Mikołaja i Laska Świętego Mikołaja. Dodatkowo broda Wilsona zamienia się z czarnej na białą.

Czapka Świętego Mikołaja.pngCzapka Świętego MikołajaEdytuj

Czapka Świętego Mikołaja (ang. Santa's Hat) – ubranie, które można założyć na slot głowy. Gdy ją nosimy, jest niezniszczalna i chroni nas przed zamarzaniem. Jeżeli wróg nas zaatakuje, czapka straci trochę wytrzymałości i stworzy pole siłowe, tak jak tulecytowa korona. Posiada 1200 wytrzymałości, blokuje aż 90% otrzymywanych obrażeń i działa tak, jak każdy inny hełm do obrony. Istnieje 75% szans, że czapka po uderzeniu stworzy pole siłowe ochraniające naszą postać. Posiada 1 poziom ciepła i nieskończoną wytrzymałość podczas zwykłego noszenia, więc jest to całkiem dobry przedmiot na zimę. Tworzy się ją z 5 Tulecytowych fragmentów, 5 sztuk jedwabiu i 1 przyborów do szycia. Nasza postać nie potrzebuje stania obok żadnej maszyny, aby wytworzyć tenże przedmiot.

Inventory slot background.pngTulecytowe fragmenty.png

×5

Inventory slot background.png Jedwab.png

×5

Inventory slot background.pngPrzybory do szycia.png30px }}Inventory slot background.pngCzapka Świętego Mikołaja.png

Kamizelka Świętego Mikołaja.pngKamizelka Świętego MikołajaEdytuj

Kamizelka Świętego Mikołaja (ang. Santa's Vest) – odzież, którą można założyć na slot korpusu. Chroni nas przed zamarzaniem przez długi okres czasu i zużywa się, jak każde inne ubranie. Tworzy się ją z 20 sierści bawoła, 1 przyborów do szycia i 2 termicznych kamieni. Nie są potrzebne żadne maszyny, żeby można było skonstruować tą rzecz.

Inventory slot background.pngBawola Sierść.png

×20

Inventory slot background.png Przybory do szycia.pngInventory slot background.pngGorący kamień.pngInventory slot background.pngGorący kamień.png30px }}Inventory slot background.pngKamizelka Świętego Mikołaja.png

Laska Świętego Mikołaja.pngLaska Świętego MikołajaEdytuj

Laska Świętego Mikołaja (ang. Santa's Cane) – ulepszona wersja laski. Przyspiesza naszą postać o 70% i zadaje 50 obrażeń, czyniąc ten przedmiot bardzo dobrym i niezawodnym podczas walki oraz ucieczki. Tworzy się ją z 1 zwykłej laski i 1 czerwonego klejnotu. Nie potrzebna żadnej z maszyn, aby wytworzyć ten przedmiot.

Inventory slot background.pngLaska.pngInventory slot background.png Czerwony klejnot.png30px }}Inventory slot background.pngLaska Świętego Mikołaja.png

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy w link i klikamy "zasubskrybuj".
  2. Wchodzimy do Don't Starve i do katalogu Mods.
  3. Klikamy na mod tak, aby był aktywny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki