FANDOM

Fajerwerki (event)

Chiński nowy rok – specjalne wydarzenie w Don't Starve: Razem, odbywające się w okresie noworocznym. Podczas trwania tego eventu gracz może uzyskać dostęp do specjalnej zakładki z nowymi różnymi strukturami oraz ubraniami.

2017 Dostępność wydarzeniaEdytuj

  • 2017 rok : 19 stycznia - 14 luty (Rok Gobblera - ang. Year of the Gobbler)
  • 2018 rok : 09 luty - 16 marca (Rok Warga - ang. Year of the Varg)

Prezent icon (DST) PrezentEdytuj

Podczas pierwszego uruchomienia gry w okresie trwania specjalnego wydarzenia Roku Gobblera (2017 rok) graczom pojawiał się prezent, jego zawartością był Clucky Winter Hat.

W 2018 roku - Rok Warga - darmowym prezentem był Knitted Puppy Hat!

Ołtarz gobblera (event) OłtarzEdytuj

Ołtarz gobblera (ang. Gobbler Shrine) – przedmiot możliwy do wytworzenia w zakładce struktury. Do stworzenia obiektu wymagane jest 8 sztuk samorodku złota oraz 2 sztuki desek. Przedmiot jest zawsze dostępny i nie wymaga tworzenia prototypu. Po umieszczeniu na ołtarzu dowolnego rodzaju sadzonki krzaku jagodowego, zostanie odblokowana zakładka dary.

Ołtarz działa również w podobny sposób do kostki soli. Mianowicie gobblery znajdujące się w jego pobliżu będą przyciągane oraz staną się neutralne wobec gracza. Dodatkowo nie będą zjadać jagód z krzewów jagodowych, jednak wolno leżące na ziemi zostaną przez nie zjedzone.

Ołtarz warga (ang. Varg Shrine) - ołtarz dostępny w wydarzeniu Rok Warga. Tworzy się go w ten sam sposób co Ołtarz Gobblera, jednak, aby go uaktywnić trzeba włożyć do niego pochodnię, która po jakimś czasie zgaśnie "wyłączając" ołtarz. Aktywny ołtarz daje odrobinę światła. 

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundSamorodek złota

×8

Inventory slot background DeskiInventory slot background DeskiInterface arrow rightInventory slot backgroundOłtarz gobblera (event)

Samorodek fortuny (event) Samorodek fortuny Edytuj

Samorodek fortuny (ang. Lucky Gold Nugget) – przedmiot będący głównym elementem w wytwarzaniu obiektów w zakładce dary. Można go pozyskać poprzez zabicie najedzonego gobblera. Wówczas on pośmiertnie upuści standardowy łup oraz czerwoną sakiewkę.

Czerwona sakiewka (event) Czerwona sakiewka Edytuj

Czerwona sakiewka (ang. Red Pouch) – przedmiot wypadający po śmierci najedzonego gobblera. Można pozyskać tylko jedną sakiewkę w ciągu dnia Don't Starve. W przypadku kiedy gobbler zostanie zabity nienajedzony pozostawi po sobie standardowy łup.

Dary (DST) Zakładka dary Edytuj

Wypełniacz Ciekawostki Edytuj

  • Rok Gobblera jest inspirowany chińskim nowym rokiem Koguta;
  • jest to już trzecie specjalne wydarzenie;
  • wraz z Rokiem Gobblera do gry został dodany nowy pupil - Giblet;
  • podczas trwania Roku Gobblera muzyka w menu gry została lekko zmieniona - zostały dodane charakterystyczne chińskie dźwięki;
  • podczas noszenia przez graczy 3 części stroju smoka, można będzie wykonać interakcje Taniec. Podczas tańca każdy gracz dostaję bonus +20 poczytalności na minutę;
  • części stroju smoka niszczeją tylko podczas tańczenia, noszone normalnie nie zużywają się.