FANDOM

Fajerwerki (event)

Rok Gobblera (ang. Year of the Gobbler) – specjalne wydarzenie w Don't Starve: Razem, odbywające się w okresie noworocznym. Podczas trwania tego eventu gracz może uzyskać dostęp do specjalnej zakładki z nowymi różnymi strukturami oraz ubraniami.

2017 Dostępność wydarzeniaEdytuj

  • 2017 rok : 19 stycznia - 14 luty

Prezent icon (DST) PrezentEdytuj

W 2017 roku był to darmowy prezent dostępny dla posiadaczy Don't Starve: Razem z aktywną betą Nowe Rządy. Podczas pierwszego uruchomienia gry w okresie trwania specjalnego wydarzenia Roku Gobblera pojawi nam graczom prezent, zaś jego zawartością był Clucky Winter Hat.

Ołtarz gobblera (event) Ołtarz gobbleraEdytuj

Ołtarz gobblera (ang. Gobbler Shrine) – przedmiot możliwy do wytworzenia w zakładce struktury. Do stworzenia obiektu wymagane jest 8 sztuk samorodku złota oraz 2 sztuki desek. Przedmiot jest zawsze dostępny i nie wymaga tworzenia prototypu. Po umieszczeniu na ołtarzu dowolnego rodzaju sadzonki krzaku jagodowego, zostanie odblokowana zakładka dary.

Ołtarz działa również w podobny sposób do kostki soli. Mianowicie gobblery znajdujące się w jego pobliżu będą przyciągane oraz staną się neutralne wobec gracza. Dodatkowo nie będą zjadać jagód z krzewów jagodowych, jednak wolno leżące na ziemi zostaną przez nie zjedzone.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundSamorodek złota

×8

Inventory slot background DeskiInventory slot background DeskiInterface arrow rightInventory slot backgroundOłtarz gobblera (event)

Samorodek fortuny (event) Samorodek fortuny Edytuj

Samorodek fortuny (ang. Lucky Gold Nugget) – przedmiot będący głównym elementem w wytwarzaniu obiektów w zakładce dary. Można go pozyskać poprzez zabicie najedzonego gobblera. Wówczas on pośmiertnie upuści standardowy łup oraz czerwoną sakiewkę.

Czerwona sakiewka (event) Czerwona sakiewka Edytuj

Czerwona sakiewka (ang. Red Pouch) – przedmiot wypadający po śmierci najedzonego gobblera. Można pozyskać tylko jedną sakiewkę w ciągu dnia Don't Starve. W przypadku kiedy gobbler zostanie zabity nienajedzony pozostawi po sobie standardowy łup.

Dary Zakładka dary Edytuj

Wypełniacz Ciekawostki Edytuj

  • Rok Gobblera jest inspirowany chińskim nowym rokiem Koguta;
  • jest to już trzecie specjalne wydarzenie;
  • wraz z Rokiem Gobblera do gry został dodany nowy pupil - Giblet;
  • podczas trwania Roku Gobblera muzyka w menu gry została lekko zmieniona - zostały dodane charakterystyczne chińskie dźwięki;
  • podczas noszenia przez graczy 3 części stroju smoka, można będzie wykonać interakcje Taniec. Podczas tańca każdy gracz dostaję bonus +20 poczytalności na minutę;
  • części stroju smoka niszczeją tylko podczas tańczenia, noszone normalnie nie zużywają się.
Wydarzenia
Wydarzenia
sezonowe
Noce Halloween'oweZimowa ucztaRok gobblera
Wydarzenia
serwerowe
Kuźnia