FANDOM

Pustynia (ang. Desert) – biom dodany w DLC Panowanie Gigantów. Na biomie tym można znaleźć kopce psów gończych, kłębowiska, kaktusy, myszołowy oraz skały. Rzadziej spotykane są tam Kozy Voltove kolczaste drzewa, kolczaste krzaki i trawa.

Razem (DLC)Don't Starve: RazemEdytuj

W Don't Starve: Razem na pustyni można spotkać Muchosmoka, który ma tam swoje leże zawierające również źródła magmy.

W aktualizacji Nowych Rządów - "Against the Grain" została wprowadzona specjalna odmiana pustyni na której można spotkać Mrówkolwa oraz znaleźć oazę, kaktusy posiadają inny wygląd, a w trakcie lata występują na niej burze piaskowe.

Miodowy okładStrategia przetrwaniaEdytuj

Jeżeli chcemy założyć obóz na pustyni, musimy pamiętać o trudnościach związanych z mikroklimatem. Niezwykle duże ilości psów gończych patrolujących okolicę może zagrozić życiu postaci. Myszołowy polujące na króliki i krety mogą zapewnić nam pożywienie, a kłębowiska dadzą materiały niespotykane w tej części świata.

Na pustyni konieczna jest dobra zbroja, broń, dużo leczniczych materiałów. Nie warto osiedlać się na środku pustyni, lepiej zamieszkać na krańcu mikroklimatu. Dostęp do innych biomów jest bardzo ważny.

Należy pamiętać, że na pustyni nie uda nam się hodować świń i wielkich królików, gdyż zginą z powodu znaczącej ilości psów gończych. Możemy zdecydować się na skalne homary, jednak należy pamiętać o ich bardzo szybkim rozmnażaniu.

Niebieski klejnotGaleria Edytuj

Mikroklimaty
Mikroklimaty Biom szachownicowyŁąkaLasBiom bagiennyBiom mozaikowyOceanBiom kamiennyBiom sawannyBiom grzybowyBiom guanoLabirynt
Mikroklimaty z RoG Las liściastyPustynia
Mikroklimaty z DST Atrium
Mikroklimaty z DSS PlażaDżunglaMokradłaPole magmyRafa koralowaŁąka łęgowaMieliznaGłęboki oceanLas namorzynowy
Powiązane MostMapaDrogaŚcieżkaMurawa