FANDOM

Pupile (ang. Critters) – nowe pasywne stworzenia oraz zakładka w grze Don't Starve: Razem, wprowadzone w darmowym DLC Nowe Rządy. Można je zaadoptować stojąc przy kamiennym legowisku w unikalnej zakładce do tego przeznaczonej. Każdy pupil jest "tworzony" z dwóch przedmiotów - łupu ze stworzenia na którym bazowany jest dany pupil, a także jednej potrawy z garnka (dla przykładu Glomglom "tworzony" jest z mazi glommera oraz cukierków).

ŚwiniaZachowanieEdytuj

Pupile nie mogą być atakowane przez postacie, ani żadne inne stworzenia w grze (a także nie otrzymują obrażeń przy atakach obszarowych, jakie wyprowadza na przykład Jeleniocyklop). Jeśli w pobliżu nie ma żadnych niebezpieczeństw, pupile podążają za graczem który je stworzył. Będą wykonywać różne sztuczki, czyli ganiać za swoim ogonem, zionąć ogniem, a nawet jeżeli walczymy będzie "straszył" przeciwnika, jeżeli będziemy go pieścić to wykona odpowiednie ruchy pokazując, że się cieszy. Jeżeli nie dostaje pożywienia przez określony czas to będzie prosić nas o jedzenie, wydając przy tym dźwięki.

Mięsa pxDieta i ulubione potrawyEdytuj

Aktualnie każdy znany nam pupil posiada tą samą dietę czyli standardową. Potrafi zjeść każde dostępne w grze jedzenie oraz specjalnie przygotowane posiłki. Każdy z pupili ma swoją ulubioną potrawę.

Pupil

Ewelet Glomglom Broodling Kittycoon Vargling Giblet (DST)
Ulubiona
potrawa
Guacamole (RoG) Cukierki Ostre Chili (RoG) Paluszki rybne Potworna lazania Mieszanka podróżna (RoG)

Elegant Rooslet Skórki pupilówEdytuj

Pupil

Zimowe skórki Elegant Snowflake Ewelet Elegant Snowy Glomglom Elegant Polar Broodling Elegant Snowkit Elegant Arctic Vargling Elegant Penglet
2017
Specjalne skórki Elegant Bearded Dragon Elegant Wyvernling Elegant Rooslet
Halloween'owe Elegant Vampire Batling
2017

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Kittykit wcześniej nazywał się Kittycoon;
  • po nakarmieniu pupila świetlistą jagodą, ten przez pewien czas będzie emitował światło;
  • Wraz ze specjalnym zdarzeniem Rok Gobblera został dodany nowy pet - Giblet;