FANDOM

Puchowa kamizelka (ang. Puffy Vest) – ubranie idealne na mrozy. Pozwala na redukcję utraty zdrowia psychicznego o 2 punkty na minutę oraz wydłuża czas, w którym można pozostać z dala od ognia podczas zimy o 240 sekund, unikając zamarznięcia. Przy dłuższym noszeniu, zużywa się. Na naprawę pozwalają przybory do szycia, które pozwalają odzyskać 33,3% wytrzymałości.

Stanowi trzeci poziom ciepła ubrania, wydłużając czas, kiedy można pozostać z dala od ognia o 240 sekund, w zależności od pogody, czas będzie krótszy w przypadku opadów śniegu, a dłuższy, kiedy lato jest blisko.

Do zdobycia pierwszego składnika, niezbędne jest wytropienie i zabicie zimowego koalefanta. Warto mieć wcześniej, wymagane 8 sztuk jedwabiu i 2 sztuki bawolej sierści. Ewentualnie przechować trąbę w lodówce lub izolacyjnym plecaku do czasu pozyskania wymaganych przedmiotów, gdyż trąba, może zgnić zanim stworzymy kamizelkę. Aby stworzyć prototyp musimy stać obok silnika alchemicznego.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundZimowa trąba koalefantaInventory slot background Jedwab

×8

Inventory slot backgroundBawola sierśćInventory slot backgroundBawola sierśćInterface arrow rightInventory slot backgroundPuchowa kamizelka

Panowanie Gigantów (DLC)DLCEdytuj

W DLC puchowa kamizelka, tak jak wszystkie ubrania chroniące przed zimnem, spowalnia tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku.