FANDOM

Puchowa kamizelka (ang. Puffy Vest) – ubranie idealne na mrozy. Pozwala na redukcję utraty zdrowia psychicznego o 2 punkty na minutę oraz wydłuża czas, w którym można pozostać z dala od ognia podczas zimy o 240 sekund, unikając zamarznięcia. Przy dłuższym noszeniu, zużywa się. Na naprawę pozwalają przybory do szycia, które pozwalają odzyskać 33,3% wytrzymałości.

Stanowi trzeci poziom ciepła ubrania, wydłużając czas, kiedy można pozostać z dala od ognia o 240 sekund, w zależności od pogody, czas będzie krótszy w przypadku opadów śniegu, a dłuższy, kiedy lato jest blisko.

Do zdobycia pierwszego składnika, niezbędne jest wytropienie i zabicie zimowego koalefanta. Warto mieć wcześniej, wymagane 8 sztuk jedwabiu i 2 sztuki bawolej sierści. Ewentualnie przechować trąbę w lodówce lub izolacyjnym plecaku do czasu pozyskania wymaganych przedmiotów, gdyż trąba, może zgnić zanim stworzymy kamizelkę. Aby stworzyć prototyp musimy stać obok silnika alchemicznego.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Zimowa trąba koalefantaMiejsce w ekwipunku tło Jedwab

×8

Miejsce w ekwipunku tłoBawola sierśćMiejsce w ekwipunku tłoBawola sierśćInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoPuchowa kamizelka

Panowanie Gigantów (DLC)DLCEdytuj

W DLC puchowa kamizelka, tak jak wszystkie ubrania chroniące przed zimnem, spowalnia tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku.