Parasol (ang. Umbrella) – przedmiot zajmujący slot ręki, wykorzystywany do niwelowania efektów deszczu lub rzadziej jako broń. Został dodany w aktualizacji A Little Rain Must Fall. Wytrzymałość parasola spada jedynie przy zastosowaniu bojowym. Przedmiot ten jest bardzo przydatny, gdy gramy postacią WX-78, ze względu na to, iż otrzymuje on obrażenia od deszczu. Gdy będziemy dzierżyć parasol tą postacią, nadal będą trzaskać iskry, ale negatywne efekty zostaną usunięte.

Panowanie Gigantów (DLC) Panowanie GigantówEdytuj

W DLC Panowanie Gigantów parasol chroni nas także przed przemoczeniem (90%) i przez 120 sekund przed przegrzaniem. Istnieje też inny, tańszy parasol, czyli ładny parasol oraz trudniejsza do zdobycia Oczna parasolka, którą można zrobić z oka jeleniocyklopa. Jest też parę innych przedmiotów, jak czapki czy płaszcze, które chronią nas przed deszczem.

Parasol w DLC zużywa się, gdy jest noszony w slocie ręki postaci, i można go naprawić przyborami do szycia, by przywrócić 83% wytrzymałości.

Dodatkowo, aby zaatakować stworzenia przy pomocy parasola, należy przytrzymać wciśnięty klawisz Ctrl. W innym wypadku postać będzie jedynie analizować wskazany cel.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Patyki

×6

Miejsce w ekwipunku tło Skóra świniMiejsce w ekwipunku tłoJedwabMiejsce w ekwipunku tłoJedwabInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoParasol

Niebieski klejnot GaleriaEdytuj