Pan Skits

1238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Share

Pan Skits
Pan Skits.png
Specjalna umiejętność Obserwuje postać z dystansu
Komenda DebugSpawn("shadowskittish")

Pan Skits (ang. Mr. Skits) – stworzenie pasywne, które jedynie spogląda na gracza. Zalicza się do halucynacji. Podczas zbliżania się do niego zwija się i znika. Nie może zostać zraniony ani zaatakowany. Może pojawiać się również na ekranie na kilka sekund, aby następnie zniknąć bez animacji. Pojawia się, kiedy zdrowie psychiczne gracza jest poniżej 82,5%. Nie czyni postaci krzywdy, jego przeznaczeniem jest jedynie straszenie.

Wypełniacz.pngCiekawostkiEdytuj

  • Porównując wygląd Pana Skits'a do wyglądu dziobu terroru można dojść do wniosku, iż Pan Skits jest płochliwą, małą wersją dziobu terroru. Gdy poziom zdrowia psychicznego postaci spada do zera, małe stworzenie dorasta i zaczyna atakować postać (karmi się szaleństwem postaci).

Niebieski klejnot.pngGaleriaEdytuj

Halucynacje
Rodzaje OczyPełzająca zgrozaDziób terroruPan SkitsCienisty obserwatorNocna rękaBeardlingBeardlord
Rodzaje w DLC Rozbitkowie Pływająca zgrozaPan Skittish