Fandom

Don`t Starve Wiki

Pajęczy kapelusz

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij
Pajęczy kapelusz
Pajęczy kapelusz.png
Spadek psychiki spadek 2/min
Łup z Pajęcza królowa.pngx1
Wytrzymałość 2 min
Gromadzenie Nie gromadzi się
Specjalna cecha Kontrola pająków
Komenda DebugSpawn("spiderhat")

Pajęczy kapelusz (ang. Spiderhat) – kapelusz wypadający z Pajęczej Królowej, który pozwala kontrolować wszystkie pająki, nie wykluczając pająków wojowników. Pajęcza Królowa jednak widzi oszustwo i atakuje gracza pomimo ubrania kapelusza. Trwałość kapelusza to jedynie 1/4 dnia, niezależnie czy kontroluje się pająki, czy też nie.

Ubranie Pajęczego kapelusza powoduje, że pobliskie pająki (z wyjątkiem tych, które pojawiły się z królowej atakującej gracza), będą podążać za nim i walczyć dla niego, tak jak inne postacie towarzyszące. Jeżeli gracz zaatakuje pająki (wliczając towarzyszące), inne pająki będą je atakować.

Jeżeli moc kapelusza się wyczerpie lub zostanie on zdjęty, podążające pająki, zaczną być agresywne. Jednakże, nowy kapelusz może być założony, aby kontynuować kontrolowanie. Kiedy gracz zaatakuje gniazdo pająków, z założonym kapeluszem, pająki, które wyjdą z gniazda, zaczną podążać za graczem, łącznie z pomocą w ataku na własne gniazdo.

Papirus.pngPoradyEdytuj

  1. Kiedy nosimy Pajęczy kapelusz, świnie (nawet te podążające za graczem), będą widzieć gracza jako wroga i zaczną go atakować.
  2. Gracz nie może użyć śpiwora, kiedy kontroluje pająki, ponieważ postać mówi "Jest zbyt niebezpiecznie".
  3. Kiedy mamy ubrany kapelusz a bijemy pajęczą królową pająki będą nam pomagać.

Dyskusja.svgCytaty postaciEdytuj

Portret Wilsona.pngWilson - "I hope I got all of the spider goo out of it." - "Mam nadzieję że wyjąłem z tego całą pajęczą breję."

Portret Willow.pngWillow - "Who's your mummy!" - "Kim jest twoja mamuśka!"

Portret Wendy.pngWendy - "Time to stare into the abyss." - "Czas spojrzeć w otchłań."

Wolfgang portret.pngWolfgang - "Is like smooch from giant bug." - "Jest jak buziak od gigantycznego robala."

WX-78 portret.pngWX-78 - "IT WIRELESSLY TRANSMITS THOUGHTS TO SPIDERS"- "TO BEZPRZEWODOWO WYSYŁA MYŚLI DO PAJĄKÓW"

Wickerbottom portrait.pngWickerbottom - "With this I should be able to exert psionic control over the spiders." - "Z tym powinnam móc przejąć psioniczną kontrolę nad pająkami."

Wes portrait.pngWes – "..."

Woodie portrait.pngWoodie - "She's a real beaut, ain't she?" - "Jest piękna nieprawdaż?"

Waxwell.pngMaxwell - "Spiders have such malleable wills." - "Pająki mają takie uległe umysły."

Wigfrid1.pngPanowanie Gigantów (DLC).png Wigfrid - "A perfect way tö infiltrate the enemy camp." - "Döskönały spösób na przeniknięcie dö öbözu wröga."

Webber.pngPanowanie Gigantów (DLC).png Webber - "Very upsetting..." - "Bardzo przygnębiające..."

Przedmioty wypadające ze stworzeń

Więcej z Fandomu

Losowa wiki