Fandom

Don`t Starve Wiki

Pająk wojownik

1241stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Pająk wojownik
Pająk wojownik 2.png
Zdrowie 200 (400 Razem)
Obrażenia 20
Czas ataku 4
Zasięg ataku 6
Szybkość 4
Szybkosć biegu 5
Poczytalność -40/min.
Łup Jedwab.png 25%, Mięso z potwora.png 50%, Gruczoł pająka.png25%
Komenda DebugSpawn("spider_warrior")

Pająk wojownik (ang. Spider Warrior) – agresywny potwór, który żyje w kokonie pająków. Wojownicy są trudniejszą w walce odmianą pająków, które wychodzą z gniazda pająków, kiedy zostanie zaatakowane lub po stworzeniu przez pajęczą królową. Zabity pozostawia po sobie mięso z potwora, gruczoł pająka lub jedwab.  Potrzebne są dwa uderzenia lodowym berłem, aby zostały zamrożone. Łatwo odróżnić je od zwykłych pająków, ponieważ mają żółte paski na ciele. W związku ze specyficznym ubarwieniem czasami są nazywane tygrysimi pająkami.

Świnia.pngZachowanieEdytuj

Pająki wojownicy reagują kiedy kokon jest atakowany. Wydają z siebie ryk, kiedy się pojawiają, a potem natychmiastowo podejmują pościg za postacią lub innym stworzeniem, które może zakłócać spokój kokonu. Mają specyficzny rodzaj ataku, gdyż skaczą w kierunku postaci i atakują ją. Atak ten jest trudny do ominięcia, co czyni te pająki trudnym przeciwnikiem. Po krótkim czasie porzucają pościg i powracają w okolice kokonu, pozostają jednak na zewnątrz, aż do nastania poranka. Pająki wojownicy nie pojawiają się z pierwszego poziomu gniazda, jednak zjawiają się w drugo- i trzecio- poziomowych gniazdach dopóki nie zostaną one opróżnione poprzez zabijanie pojedynczych pająków wychodzących z nich (bez atakowania gniazda). Postać musi stać w większej odległośći by pająk wojownik rozpoczął atak, w przeciwieństwie do zwykłych pająków.

Włócznia.pngPolowanieEdytuj

Pająki mogą być łatwo zabite jakąkolwiek bronią. Uderzone, pająki będą oszołomione i niezdolne do ataku na kilka chwil, przez które można dalej je uderzać. Gdy pierwszy pająk jest uderzony inne pająki które były w pobliżu będą go bronić. Jeśli są wystarczająco daleko od siebie każdy pająk może być szybko zabity zanim inne znajdą się w zasięgu postaci.

Pająki mogą być także złapane w pułapki. Kiedy położymy na ziemi pułapkę możemy podłożyć przynętę - mięso by zwabić pająka. Alternatywnie, pająki mogą wejść w pułapkę bez przynęty gdy będzie podążał za graczem. Sposobem na oczyszczenie gniazda pająków to postawienie paru pułapek i zaprowadzenie pająków w nie po zaatakowaniu gniazda.

Dyskusja.svgCytaty postaciEdytuj

Portret Wilsona.pngWilson - "Looks even meaner than usual." - "Wygląda jeszcze gorzej od tych zwyczajnych."

Portret Willow.pngWillow - "Maybe i could kill it... with FIRE." - "Może mogłabym zabić to... OGNIEM."

Portret Wendy.pngWendy - "A warrior of the night!" - "Wojownik nocy!"

Wolfgang portret.pngWolfgang - "This one is extra scary." - "Ten jest jeszcze straszniejszy."

WX-78 portret.pngWX-78 - "HEIGHTENED THREAT DETECTED." - "WYKRYTO ZWIĘKSZONE ZAGROŻENIE."

Wickerbottom portrait.pngWickerbottom - "It appears to be of the warrior caste." - "Wygląda na członka kasty wojowników."

Wes portrait.pngWes – "..."

Woodie portrait.pngWoodie - "They come in yellow now, eh?" - "Teraz stał się żółty, ech?"

Waxwell.pngMaxwell - "It's a specialized form." - "To wyspecjalizowana forma."

Wigfrid1.pngPanowanie Gigantów (DLC).png Wigfrid - "The champion of the spiders. To battle!" - "Pajęczy mistrz. Do boju!"

Webber.pngPanowanie Gigantów (DLC).png Webber - "He'll protect us!" - "Ochroni nas!"

  • W dodatku Rozbitkowie jest on zastąpiony swoją jadowitą wersją. Wygląda nieco inaczej, ale również potrafi skakać.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej w Fandom

Losowa wiki