Fandom

Don`t Starve Wiki

Oddział Łowiecki Ojca i Syna Morsów

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

Mac tusk n' son.png
Oddział Łowiecki Ojca i Syna Morsów (ang. Father and Son Walrus Hunting Party) – pojawia się wraz z nastaniem zimy. Mokre ślady po obozowisku, które spotyka się w trakcie lata, przemieniają się w igloo, które zamieszkuje rodzina morsów: ojciec - MacTusk oraz syn - WeeTusk. Towarzyszy im para niebieskich psów gończych, które strzegą ich przed atakami. W przypadku zabicia rodziny morsów przez gracza, pojawią się one ponownie po 2 - 5 dniach.

Papirus.pngPoradyEdytuj

Gracz powinien być dobrze przygotowany na ich spotkanie:

  • Używanie broni długodystansowej pozwala na skuteczne ataki. W przypadku zbliżania się do morsów, stwory zaczynają uciekać uniemożliwiając skuteczny pościg.
  • Należy skompletować wysokiej jakości ekwipunek, aby poradzić sobie z rodziną.
  • Najlepszym rozwiązaniem jest zamrożenie morsów, a następnie zabicie psów.
  • Korzystając z krzaczastego kapelusza postać może się ukryć przed rodziną, aby rano, kiedy wyjdą z igloo, zaatakować ją bezpośrednio.
  • Jest to doskonały sposób na zdobycie psich zębów, gdyż raz zabite psy odradzają się ponownie (i tak bez końca), nawet jeżeli wcześniej zabiliśmy ojca albo gdy jest wieczór, a jego oraz syna nie ma w obozie. Należy przy tym być czujnym i nie zbliżać się bez odpowiedniego ekwipunku.
  • Jednym z najbezpieczniejszych sposobów jest zwerbowanie kilku świń i atak na igloo.
  • Jednym z bardziej skutecznych sposobów jest położenie podczas lata wokół jeszcze nieaktywnego igloo dużej ilości zębatych pułapek, chlewów lub pajęczych gniazd - kiedy w dzień pułapki będą aktywowane przez nierozważną rodzinę, wieczorem będziesz resetować je i tak do końca zimy.
  • Jeżeli nie masz szans w walce z rodziną morsów, możesz stanąć w miejscu i się nie ruszać. MacTusk będzie stał i patrzył się na ciebie, aż się znudzi i odejdzie. Jednak trzeba uważać na mróz.

Więcej w Fandom

Losowa wiki