Fandom

Don`t Starve Wiki

Ocean

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
Ocean
Ocean Icon.png

Ocean – naturalna bariera, która nie pozwala przejść dalej graczowi. W oceanie nie rosną rośliny ani nie pojawiają się zwierzęta. Kiedy zabijemy jakieś stworzenie nad oceanem, możliwe jest, że łup spadnie do wody i utonie. W czasie zimy wyskakują z niego Pingwiny. Można tam spotkać dryfujące szczątki statków, które można wyłowić wędką.

Czasami, kiedy zostanie zbudowany chlew blisko oceanu, świnia za sprawą błędu pojawi się na oceanie, zamiast na lądzie. Będzie mogła chodzić tylko po powierzchni wody. Ten sam efekt można uzyskać, wpisując komendę na pojawienie się stworzeń i najechanie kursorem na morze. Może to się stać również z postacią, jeśli zostanie przyspieszona konsolą lub modyfikacjami.

Rozbitkowie (DLC).pngRozbitkowie Edytuj

W dodatku Rozbitkowie ocean odgrywa bardzo ważną rolę. Jest on dostępny, dzięki łodziom, bądź tratwom. Dzieli się na: mieliznę, ocean średni i głęboki oraz na rafę koralową. W związku z nową mechaniką podróżowania między światami za pomocą służącego do tego okrętu między światami istnieje możliwość przejścia z Rozbitków do zwyczajnego świata, następnie przywołanie jakiejkolwiek łodzi na starym oceanie - i możemy zwiedzać ocean z podstawowej wersji gry. Wiąże się to jednak z wieloma błędami, na przykład próba wyskoczenia na ląd jest niemożliwa - postać ląduje na oceanie.

Mikroklimaty
Mikroklimaty Biom szachownicowyŁąkaLasBiom bagiennyBiom mozaikowyOceanBiom kamiennyBiom sawannyBiom grzybowyBiom guanoLabirynt
Mikroklimaty z RoG Las liściastyPustynia
Mikroklimaty z DST Atrium
Mikroklimaty z DSS PlażaDżunglaMokradłaPole magmyRafa koralowaŁąka łęgowaMieliznaGłęboki oceanLas namorzynowy
Powiązane MostMapaDrogaŚcieżkaMurawa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki