FANDOM

Obsydianowy kokonat (ang. Obsidian Coconade) – przedmiot dostępny dla posiadaczy DLC - Rozbitkowie. Składniki, jakie są potrzebne do stworzenia obsydianowego kokonatu, to 3 kokonaty, 3 sztuki obsydianu i serce smogona. Aby móc go stworzyć, postać musi nosić kapelusz mózgomyśli lub przebywać przy obsydianowym warsztacie. Obsydianową wersję kokonatu obsługuje się dokładnie tak samo jak zwykłego - aby wywołał eksplozję, należy w ekwipunku przenieść pochodnię na kokonat lub podpalić go, gdy leży swobodnie na podłożu. Zanim lont się wypali, minie 5 sekund, po czym nastąpi wybuch - jeżeli postać nie zdąży wyrzucić kokonatu, wówczas eksploduje on w jej rękach. Zadaje 350 obrażeń, a dodatkowo podpala pobliskie obiekty. Zasięg detonacji jest nieco większy niż w przypadku normalnego kokonatu. Posiadanie zbroi podczas wybuchu absorbuje obrażenia.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundKokonat (DSS)Inventory slot backgroundKokonat (DSS)Inventory slot backgroundKokonat (DSS)Inventory slot background Obsydian (DSS)Inventory slot background Obsydian (DSS)Inventory slot background Obsydian (DSS)Inventory slot backgroundSerce smogona (DSS)Interface arrow rightInventory slot backgroundObsydianowy kokonat (DSS)Inventory slot backgroundObsydianowy kokonat (DSS)Inventory slot backgroundObsydianowy kokonat (DSS)Rozbitkowie (DLC)

PapirusPoradyEdytuj

  • Obsydianowe kokonaty można wykorzystać do rozmnażania kokonatów, obsydianu czy serc smogona. Do konstrukcji trzech obsydianowych kokonatów potrzebne są 3 zwykłe kokonaty, 3 obsydiany i 1 serce smogona, zaś po użyciu na jednym berła dekonstrukcji, które można importować z drugiego świata, wypadają przedmioty służące do stworzenia trzech. Reasumując, każde zrobienie obsydianowych kokonatów i użycie na nim zielonego berła powiela wyżej wymienione materiały trzykrotnie.