Obsydianowa włócznia (DSS)

1246stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Obsydianowa włócznia
Obsydianowa włócznia (DSS).png
Wytwarzanie Włócznia.pngx1 Obsydian (DSS).png x3 Serce smogona (DSS).png x1
Zakładka Icon Wulkaniczne.png
Poziom Obsydianowy warsztat infobox (DSS).png lub Kapelusz mózgomyśli (DSS).png
Potrzebne narzędzia Berło Dekonstrukcji.png
Łup Włócznia.pngx1 Obsydian (DSS).png x3 Serce smogona (DSS).png x1
Odnawialne? Tak
Obrażenia 51-102
Wytrzymałość 375 użyć
Gromadzenie Nie gromadzi się
Dryfujący? Tak
Specjalna cecha Podczas ataku stopniowo nagrzewa się i wytwarza swiatło, rozgrzana podpala przeciwników. Ten efekt nie działa podczas huraganu.
Komenda DebugSpawn("spear_obsidian")

Obsydianowa włócznia (ang. Obsidian Spear) – broń dostępna dla posiadaczy DLC - Rozbitkowie. Można ją wytworzyć z 1 włóczni, 3 szt. obsydianu i 1 serca smogona. Wytworzyć można nosząc kapelusz mózgomyśli lub stojąc przy obsydianowym warsztacie. Można ją także odnaleźć w skrzyniach skarbu. Ma 375 użyć i zadaje 51 pkt. obrażeń, które skalują się z siłą postaci. Obsydianowa włócznia rozgrzewa się podczas ataku, wskazuje na to barwa i zapełniające się pole w ekwipunku. Pełne rozgrzanie następuje po około trzydziestu atakach. Zaczyna emitować światło w fazie lekkiego rozgrzania. Gdy jest rozgrzana do czerwoności zadaje dwukrotnie większe obrażenia i podpala atakowane stworzenia. Powoduje przegrzanie postaci. Wraz z upływem czasu włócznia stygnie, przez co traci swoje unikatowe zdolności. Ten efekt nie ma miejsca podczas huraganu, Lecz działa podczas zimy.

Od aktualizacji Release the Quaken obsydianową włócznię, podobnie jak inne bronie tego typu, można załadować do kuszy łowieckiej i ją wystrzelić. Zadaje wtedy 102 obrażenia, ale trzeba ją podnieść po strzale aby ponownie jej użyć.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanieEdytuj

Inventory slot background.pngWłócznia.pngInventory slot background.png Obsydian (DSS).pngInventory slot background.png Obsydian (DSS).pngInventory slot background.png Obsydian (DSS).pngInventory slot background.pngSerce smogona (DSS).png30px }}Inventory slot background.pngObsydianowa włócznia (DSS).pngRozbitkowie (DLC).png

Dyskusja.svgCytaty postaciEdytuj

Portret Wilsona.pngWilson - "This will leave a mark." - "To zostawi bliznę/ślad."

Portret Willow.pngWillow - "I poke. They burn!" - "Ja szturcham. Oni płoną!"

Wolfgang portret.pngWolfgang - "Very strong, warm spear." - "Bardzo silna, ciepła włócznia."

Portret Wendy.pngWendy - "Jabbing with fire." - "Dźganie ogniem."

WX-78 portret.pngWX-78 - "WAR TOOL RETOOLED FOR MAXIMUM KILLING POTENTIAL" - "NARZĘDZIE WOJENNE PRZEROBIONE DLA MAKSYMALNEGO POTENCJAŁU ZABIJANIA"

Wickerbottom portrait.pngWickerbottom - "This tool generates its own heat." - "Te narzędzie generuje swoje własne ciepło."

Woodie portrait.pngWoodie - "This is one fiery spear." - "To jest bardzo gorąca włócznia."

Wes portrait.pngWes - "..."

Waxwell.pngMaxwell - "I've made sure it packs a fiery wallop." - "Upewniłem się że zada ognisty cios."

Wigfrid1.pngPanowanie Gigantów (DLC).pngWigfrid - "Feel the burn." - "Poczuj ogień."

Webber.pngPanowanie Gigantów (DLC).pngWebber - "One jab make 'em burn up!" - "Jedno dźgnięcie sprawi, że zapłoną!"

Walani.pngRozbitkowie (DLC).pngWalani - "Ready. Aim. Firey." - "Gotowy. Cel. Płoń."

Warly.pngRozbitkowie (DLC).pngWarly - "Pull the trigger and voila! Dinner is done." - "Pociągnij spust i voila! Obiad gotowy."

Woodlegs.pngRozbitkowie (DLC).pngWoodlegs - "Poke ye wit' fire!" - "Dźgnę cię ogniem!"