FANDOM

Ożywiony szkielet
Stalker (DST)
Zdrowie 4000
Obrażenia 200
Czas ataku 4
Zasięg ataku 2,4
Szybkość 4,2
Poczytalność  -400/min
Specjalna umiejętność Potrafi chwilowo uwięzić gracza w klatce z kości
Łup Przedsionek ciemności (DST)x1 Koszmarne paliwox2-4 Skamielina (DST)x8
Komenda DebugSpawn("stalker")

Ożywiony szkielet (ang. Reanimated Skeleton) – nowy przeciwnik naczelny dodany do Nowe Rządy w Don't Starve: Razem. Aby doszło do walki pierw gracz musi stworzyć ostateczną formę starego szkieletu po czym ożywić go przy pomocy przedsionka ciemności. Czynność ta doprowadzi do utraty 40 punktów poczytalności. Przeciwnik pośmiertnie pozostawia po sobie przedsionek ciemności, 8 sztuk skamieliny oraz 2-4 sztuki koszmarnego paliwa. Jest też możliwość ożywienia go w trakcie nocy na powierzchni, lecz odpowie on kontratakiem gdy zostanie zaatakowany, za to zabiera nam poczytalność z taką samą siłą jak normalnie, więc dobrym rozwiązaniem jest posiadanie pszczelej korony. Będzie on wyglądał inaczej niż ten z jaskiń bo będzie porośnięty mchem. Pod jego stopami będą pojawiać się listowia, świecące kwiaty i mniejsze świecące jagody, które można zebrać. Ale należy się spieszyć, bo te rośliny będą jedynie kilka chwil i uschną, a z nastaniem ranka po prostu pojawi pokaże się druga animacja jego umierania i jego łupem będą wszystkie przedmioty potrzebne do jego stworzenia. Podczas ożywiania go na powierzchni posiada on także kilka ciekawych animacji. Istnieje też trzeci rodzaj tego szkieletu, atrialny, tworzy się go w atrium gdy włożony jest antyczny klucz do antycznych wrót. Jest on najcięższym rodzajem bo posiada aż 4 razy więcej życia niż ten z jaskiń, potrafi się leczyć, osłaniać tarczą lub gdy postać jest niepoczytalna zrobić tak aby nie mogła nic zrobić. Aby zniszczyć jego tarczę należy zabić 6 rąk które są widoczne tylko gdy postać jest niepoczytalna. Przywołuje on też malutkie stworki które mają 1 pkt życia i jeżeli dojdą do niego leczą go o 400 pkt życia. Ta wersja potrafi porozumiewać się z postacią i jest bardziej czerwona w środku. Łupem z niego są wszystkie rzeczy co z jaskiniowej formy prócz przedsionka ciemności, lecz dodatkowo róża zasadzona w ziemi, kościana zbroja i kościana latarnia. Po zakończeniu walki z nim wrota ne oddadzą nam klucza i będą niesprawne przez kilka godzin. Na dwie pierwsze wersje działa efekt kościanej latarni, który powoduje, że szkielety podążają za nami i walczą po naszej stronie, lecz na atrialną formę nie.

Fonograf MaxwellaCytatyEdytuj

  • Po wskrzeszeniu
    • "...(gurgle)..."
    • "...(crunch)..."
    • "...(crack)..."
    • "...(thump)..."
  • W trakcie walki
    • "...gruuuugh..."
    • "...Y-yy..."
    • "...W-ww..."
    • "...grraaugh..."
    • "Huurgh..."
    • "...uuuurgh..."
    • "...errrr...."
  • W trakcie umierania
    • "...Huurgh..."
    • "...Aaaargh..."
    • "-.-. .... .- .-. .-.. .. ."

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy przeciwnik który potrafi "mówić". Jego wypowiedzi są wyświetlane na czerwono nad jego głową. Działa to analogicznie do siekiery "Lucy";
  • jeśli szkielet został przez nas zaatakowany, a prowadzi walkę z dowolnym stworzeniem przy wykonywaniu ataku zamykającego w klatce z kości to atakujący gracz zostanie uwięziony, a nie aktualny przeciwnik;
  • jeden z cytatów szkieleta został zakodowany Kodem Morse'a. Po przetłumaczeniu go na język zrozumiały dla człowieka "mówi": "Charlie".
Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej z Fandomu

Losowa wiki