FANDOM

Królicza nora
Rabbit Hole.png
Potrzebne narzędzia Łopata.pngZłota Łopata.pngBerło tornad (RoG).png
Spawnuje Królik.pngBeardling.pngWinter Rabbit.png
Odnawialne? Nie
Dominujący mikroklimat Sawanna, Biom leśny
Komenda DebugSpawn("rabbithole")

Królicza nora (ang. Rabbit Hole) – mieszkanie królików. Można ją wykopać za pomocą łopaty, a wtedy wyjdzie z niej mieszkaniec, jednak jest szansa, że nie będzie go akurat w norze i nic się nie pojawi. Po wykopaniu nie będą pojawiać się króliki. Można przy niej zastawić pułapkę, dzięki której zdobędziemy stworzenia. Króliki w razie zagrożenia (zbliżająca się noc, postać itp.) będą uciekać do nory.

Nora może służyć jako mieszkanie beardlingów, w które zamieniają się króliki, kiedy poziom psychiczny postaci jest niski.

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów można spotkać zasypane norki, które można spotkać m.in. wiosną, kiedy króliki zasypują się w swoich mieszkaniach, z powodu silnych ulew. Dodatkowo wielka stopa jest w stanie zasypać nory. W RoG pojawia się też nowe narzędzie do rozkopywania tych obiektów - berło tornad.

Razem (DLC).pngDon't Starve: RazemEdytuj

W dodatku Don't Starve: Razem po nawiedzeniu króliczej nory duchem postaci, królik opuści swą norę. Można to wykorzystać w polowaniu na króliki, jeśli gramy w kilka osób.

Papirus.pngPoradyEdytuj

  • W nocy, po wykopaniu dziury, królik odbiegnie i zaśnie, dzięki czemu można łatwo zdobyć pożywienie. Niestety wówczas traci się jedno z najlepszych odnawialnych źródeł jedzenia. Ta taktyka jest najskuteczniejsza, gdy gra się w trybie Zgaszone światła!, w którym panuje wieczna noc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki