Fandom

Don`t Starve Wiki

Nora królika

1237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Share

Królicza nora
Rabbit Hole.png
Potrzebne narzędzia Łopata.pngZłota Łopata.pngBerło tornad (RoG).png
Spawnuje Królik.pngBeardling.pngWinter Rabbit.png
Odnawialne? Nie
Dominujący mikroklimat Sawanna, Biom leśny
Komenda DebugSpawn("rabbithole")

Królicza nora (ang. Rabbit Hole) – mieszkanie królików. Można ją wykopać za pomocą łopaty, a wtedy wyjdzie z niej mieszkaniec, jednak jest szansa, że nie będzie go akurat w norze i nic się nie pojawi. Po wykopaniu nie będą pojawiać się króliki. Można przy niej zastawić pułapkę, dzięki której zdobędziemy stworzenia. Króliki w razie zagrożenia (zbliżająca się noc, postać itp.) będą uciekać do nory.

Nora może służyć jako mieszkanie beardlingów, w które zamieniają się króliki, kiedy poziom psychiczny postaci jest niski.

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów można spotkać zasypane norki, które można spotkać m.in. wiosną, kiedy króliki zasypują się w swoich mieszkaniach, z powodu silnych ulew. Dodatkowo wielka stopa jest w stanie zasypać nory. W RoG pojawia się też nowe narzędzie do rozkopywania tych obiektów - berło tornad.

Razem (DLC).pngDon't Starve: RazemEdytuj

W dodatku Don't Starve: Razem po nawiedzeniu króliczej nory duchem postaci, królik opuści swą norę. Można to wykorzystać w polowaniu na króliki, jeśli gramy w kilka osób.

Papirus.pngPoradyEdytuj

  • W nocy, po wykopaniu dziury, królik odbiegnie i zaśnie, dzięki czemu można łatwo zdobyć pożywienie. Niestety wówczas traci się jedno z najlepszych odnawialnych źródeł jedzenia. Ta taktyka jest najskuteczniejsza, gdy gra się w trybie Zgaszone światła!, w którym panuje wieczna noc.

Więcej w Fandom

Losowa wiki