FANDOM

Dynia (event)

Noce Halloween'owe (ang. Hallowed Nights) – specjalne wydarzenie w Don't Starve: Razem. Podczas trwania tego eventu gracz może założyć specjalne skórki na postacie, znaleźć Halloween'owe przedmioty takie jak - specjalna edycja błyskotek, cukierki oraz torbę na łakocie. Dodatkowo na świecie można spotkać dynie oraz dyniowe latarnie. Od 2018 roku podczas wydarzenia możliwe jest przystrajanie dekoracjami całkowicie normalnego drzewa.

2017 Dostępność wydarzeniaEdytuj

  • 2016 rok : 18 październik - 8 listopad
  • 2017 rok : 30 październik - zakończenie Don't Starve Razem: Kuźnia (listopad)
  • 2018 rok : 26 październik - 22 listopad

Złamany kołek (event) Specjalne błyskotki i dekoracje Edytuj

Halloween'owe błyskotki (ang. Halloween Trinkets) - specjalne błyskotki dostępne jedynie podczas Nocy Halloween'owych. Znajdują się w losowych miejscach na świecie. Można je użyć jako zabawki dla kociszopa lub do handlu z królem świń, w celu otrzymania 8 halloween'owych cukierków oraz niekiedy samorodków złota. Gromadzą się one w ilości 40 sztuk. Oto błyskotki dostępne podczas tego wydarzenie:

Od 2018 roku wprowadzono mechanikę przystrajania całkowicie normalnego drzewa wraz ze specjalnie przygotowanymi do tego dekoracjami:

Rodzynki (event) Halloween'owe słodkości Edytuj

Halloween'owe cukierki (ang. Halloween Candies) – jedzenie dostępne jedynie podczas trwania wydarzenie Nocy Halloween'owych. Można je zdobyć poprzez handel z królem świń, wtedy oprócz samorodka złota gracz dostanie 5 sztuk różnych łakoci. Po zjedzeniu dodają od 0 do 3 punktów zdrowia, głodu oraz poczytalności. Cukierki można gromadzić w ilości 40 sztuk oraz nigdy nie gniją. Oto łakocie które są dostępne:

Torba łakoci (event) Torba łakoci Edytuj

Torba łakoci (ang. Candy Bag) – przedmiot dostępny w Don't Starve: Razem podczas trwania Nocy Halloween'owych. Może przechowywać słodycze dostępne podczas święta oraz wszystkie błyskotki.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Ścięta trawa

×6

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoTorba łakoci (event)

Laboratorium alchemiczne (event) Laboratorium alchemiczneEdytuj

Laboratorium alchemiczne (ang. Mad Science Lab) – struktura dostępna w Don't Starve: Razem podczas trwania Nocy Halloween'owych. Pierwszy raz została dodana w październiku 2018 roku. Laboratorium umożliwia dostęp do specjalnej zakładki alchemia w której można znaleźć 4 mikstury wzmacniające oraz miksturę sadzonki całkowicie normalnego drzewa. Każdy z nich ma inne zastosowanie, dodatkowo istnieje szansa, że podczas warzenia pojawi nam się większa wersja eliksiru - wyjątkiem jest eliksir sadzonki, on posiada tylko jedną wielkość. W przypadku mikstury "Kryształów siarkowych" istnieją dwie inne wersje, które zarazem nie posiadają swoich większych wersji.

Fiolka sangwinicznej mieszaniny (event) AlchemiaEdytuj

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Przed oficjalnym wydaniem wydarzenia w 2017 roku, niektóre przedmioty nazywały się zupełnie inaczej.
  • Nowe łakocie oraz błyskotki nawiązują do Oxygen Not Included (Zepsute terrarium (event),Dziwne radio (event),Zepsuta suszarka do włosów (event),Cukierkowe wszy (event)), Griftlands(Binokle (event),Samotna rękawiczka (event),Ślimacza waga (event),Nieziemska łamiszczęka (event)) oraz Hot Lava (Lampa lawa (event),Zabawkowa kobra (event),Zabawkowy krokodyl (event),Papryczka lawowa (event)).
  • Po oficjalnym wyjściu wydarzenia Duplikat dyni Duplikat dyni (event) został zamieniony na Zepsutą suszarkę do włosów;
  • Angielska nazwa siarkowych kryształów saletry (Sulfuric Crystals of Saltpeter) jest prawdopodobnym żartem twórców. Saltpeter jest prawdopodobnie nawiązaniem do złośliwego zachowania (Salty) jednego z deweloperów (PeterA).