FANDOM

Dynia (event)

Noce Halloween'owe (ang. Hallowed Nights) – specjalne wydarzenie w Don't Starve: Razem. Podczas trwania tego eventu gracz może założyć specjalne skórki na postaci, znaleźć Halloween'owe przedmioty takie jak - specjalna edycja błyskotek, cukierki oraz Torba na łakocie. Dodatkowo na świecie można spotkać dynie oraz dyniowe latarnie.

2017 Dostępność wydarzeniaEdytuj

Złamany kołek (event) Specjalne błyskotki Edytuj

Halloween'owe błyskotki (ang. Halloween Trinkets) - specjalne błyskotki dostępne jedynie podczas Nocy Halloween'owych. Znajdują się w losowych miejscach na świecie. Można je użyć jako zabawki dla kociszopa lub do handlu z królem świń, w celu otrzymania 8 halloween'owych cukierków. Gromadzą się one w ilości 40 sztuk. Oto błyskotki dostępne podczas tego wydarzenie:

Rodzynki (event) Halloween'owe słodkości Edytuj

Halloween'owe cukierki (ang. Halloween Candies) – jedzenie dostępne jedynie podczas trwania wydarzenie Nocy Halloween'owych. Można je zdobyć poprzez handel z królem świń, wtedy oprócz samorodka złota gracz dostanie 5 sztuk różnych łakoci. Po zjedzeniu dodają od 0 do 3 punktów zdrowia, głodu oraz poczytalności. Cukierki można gromadzić w ilości 40 sztuk oraz nigdy nie gniją. Oto łakocie które są dostępne:

Torba łakoci (event) Torba łakoci Edytuj

Torba łakoci (ang. Candy Bag) – przedmiot dostępny w Don't Starve: Razem podczas trwania Nocy Halloween'owych. Może przechowywać słodycze dostępne podczas święta oraz wszystkie błyskotki.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundŚcięta trawa

×6

Interface arrow rightInventory slot backgroundTorba łakoci (event)

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Przed oficjalnym wydaniem wydarzenia w 2017 roku, niektóre przedmioty nazywały się zupełnie inaczej.
  • Nowe łakocie oraz błyskotki nawiązują do Oxygen Not Included (Zepsute terrarium (event),Dziwne radio (event),Zepsuta suszarka do włosów (event),Cukierkowe wszy (event)), Griftlands(Binokle (event),Samotna rękawiczka (event),Ślimacza waga (event),Nieziemska łamiszczęka (event)) oraz Hot Lava (Lampa lawa (event),Zabawkowa kobra (event),Zabawkowy krokodyl (event),Papryczka lawowa (event)).
  • Po oficjalnym wyjściu wydarzenia Duplikat dyni Duplikat dyni (event) został zamieniony na Zepsutą suszarkę do włosów.
Wydarzenia
Wydarzenia
sezonowe
Noce Halloween'oweZimowa ucztaRok gobblera
Wydarzenia
serwerowe
Kuźnia