Fandom

Don`t Starve Wiki

Noce Halloween'owe (Event)

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Dynia (event).png

Noce Halloween'owe (ang. Hallowed Nights) – specjalne zdarzenie w Don't Starve: Razem, które odbyło się w dniach od 18 października do 8 listopada. Podczas trwania tego eventu gracz mógł założyć specjalne skórki na postaci, znaleźć Halloween'owe przedmioty takie jak - specjalna edycja błyskotek, cukierki oraz Torba na łakocie. Dodatkowo na świecie można było spotkać dynie oraz dyniowe latarnie.

Złamany kołek (event).png Specjalne błyskotki Edytuj

Halloween'owe błyskotki
Halloween'owe błyskotki (event).png

Halloween'owe błyskotki (ang. Halloween Trinkets) - specjalne błyskotki dostępne jedynie podczas Nocy Halloween'owych. Można je było znaleźć w losowych miejscach na świecie. Można było je użyć jako zabawki dla kociszopa lub do handlu z królem świń, wobec czego dostawaliśmy 8 halloween'owych cukierków. Gromadziły się one w ilości 40 sztuk. Oto błyskotki dostępne podczas tego zdarzenia:

Rodzynki (event).png Halloween'owe słodkości Edytuj

Halloween'owe słodkości
Halloween'owe słodkości (event).png

Halloween'owe cukierki (ang. Halloween Candies) – jedzenie dostępne jedynie podczas trwania zdarzenia Nocy Halloween'owych. Można je było zdobyć poprzez handel z królem świń, wtedy oprócz kosztowności dostawano 5 sztuk różnych łakoci. Po zjedzeniu mogły dodawać od 0 do 3 punktów zdrowia, głodu oraz poczytalności. Cukierki można było gromadzić w ilości 40 sztuk oraz nigdy nie gniły. Oto łakocie które były dostępne:

Torba łakoci (event).png Torba łakoci Edytuj

Torba łakoci
Torba łakoci (event).png
Wytwarzanie Ścięta trawa.pngx6
Zakładka Icon Przetrwanie.png
Wytrzymałość Nie posiada
Gromadzenie Nie gromadzi się
Specjalna cecha Przechowuje Halloween'owe słodycze i błyskotki. Dodaje 14 miejsc w ekwipunku.
Komenda DebugSpawn ("candybag")

Torba łakoci (ang. Candy Bag) – przedmiot dostępny w Don't Starve: Razem (DST) podczas trwania Nocy Halloween'owych. Mógł przechowywać słodycze dostępne podczas święta oraz wszystkie błyskotki.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanieEdytuj

Inventory slot background.pngŚcięta trawa.png

×6

30px }}Inventory slot background.pngTorba łakoci (event).png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki