FANDOM

Dynia (event)

Noce Halloween'owe (ang. Hallowed Nights) – specjalne zdarzenie w Don't Starve: Razem, które odbyło się w dniach od 18 października do 8 listopada. Podczas trwania tego eventu gracz mógł założyć specjalne skórki na postaci, znaleźć Halloween'owe przedmioty takie jak - specjalna edycja błyskotek, cukierki oraz Torba na łakocie. Dodatkowo na świecie można było spotkać dynie oraz dyniowe latarnie.

Złamany kołek (event) Specjalne błyskotki Edytuj

Halloween'owe błyskotki (ang. Halloween Trinkets) - specjalne błyskotki dostępne jedynie podczas Nocy Halloween'owych. Można je było znaleźć w losowych miejscach na świecie. Można było je użyć jako zabawki dla kociszopa lub do handlu z królem świń, wobec czego dostawaliśmy 8 halloween'owych cukierków. Gromadziły się one w ilości 40 sztuk. Oto błyskotki dostępne podczas tego zdarzenia:

Rodzynki (event) Halloween'owe słodkości Edytuj

Halloween'owe cukierki (ang. Halloween Candies) – jedzenie dostępne jedynie podczas trwania zdarzenia Nocy Halloween'owych. Można je było zdobyć poprzez handel z królem świń, wtedy oprócz kosztowności dostawano 5 sztuk różnych łakoci. Po zjedzeniu mogły dodawać od 0 do 3 punktów zdrowia, głodu oraz poczytalności. Cukierki można było gromadzić w ilości 40 sztuk oraz nigdy nie gniły. Oto łakocie które były dostępne:

Torba łakoci (event) Torba łakoci Edytuj

Torba łakoci (ang. Candy Bag) – przedmiot dostępny w Don't Starve: Razem (DST) podczas trwania Nocy Halloween'owych. Mógł przechowywać słodycze dostępne podczas święta oraz wszystkie błyskotki.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundŚcięta trawa

×6

Interface arrow rightInventory slot backgroundTorba łakoci (event)