Namiot (ang. Tent) – struktura używana do odzyskiwania poczytalności i zdrowia przez postać oraz przejścia do następnego poranka. Namiot przywraca 50 punktów zdrowia psychicznego i 60 zdrowia kosztem 75 punktów głodu. Po wyjściu z namiotu postać posiada temperaturę równą 35 stopni. Tworzy się go z 6 sztuk jedwabiu, 4 patyków oraz 3 lin. Wymagany jest silnik alchemiczny, by wytworzyć prototyp. Może być użyty 6 razy nim zniknie.

Tylko Wickerbottom jako jedyna postać nie może spać w namiocie, gdyż cierpi na bezsenność.

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów po wyjściu z namiotu postać posiada temperaturę równą 35 stopni. Struktura może zatem ogrzać zimą oraz schłodzić postać podczas trwania lata. Dodatkowo namiot staje się łatwopalny.

PapirusPoradyEdytuj

  • Przed pójściem spać warto zdjąć z siebie przedmioty posiadające wytrzymałość, np. czapkę zimową, by nie tracić czasu przydatności;
  • warto uzupełnić poziom głodu przed spaniem, gdyż za mały głód uniemożliwi spanie postaci w namiocie. Gdy głód spadnie do poziomu "0" postać się obudzi, pomimo trwania nocy.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Jedwab

×6

Miejsce w ekwipunku tło Patyki

×4

Miejsce w ekwipunku tłoLinaMiejsce w ekwipunku tłoLinaMiejsce w ekwipunku tłoLinaInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoNamiot

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Namiot oryginalnie miał służyć do zmiany postaci, ale zostało to zmienione i dziś już nie można w nim zmienić postaci;
  • znajduje się w obozie górniczym i w obozie w jaskini.

KomarBłędyEdytuj

  • Czasami namiot przy pierwszym użyciu nie regeneruje zdrowia ani poczytalności.
  • W przypadku, gdy nasza poczytalność jest na niskim poziomie i gonią nas halucynacje, możliwe jest wejście do namiotu, aby odzyskać poczytalność. Po wejściu do namiotu goniące nas halucynacje będą stały przy namiocie do czasu aż się obudzimy. Po przebudzeniu raz nas zaatakują, co będzie skutkowało spadkiem zdrowia.

Niebieski klejnotGaleriaEdytuj

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "I get crazy when I don't sleep." - "Robię się szalony, kiedy nie śpię."

Willow portretWillow - "I got all the badges in Girl Scouts." - "Mam wszystkie odznaczenia harcerskie."

Wendy portretWendy - "Sleep is but a preview of death." - "Sen jest jedynie zapowiedzią śmierci."

Wolfgang portretWolfgang - "It is time for a mighty nap." - "Czas na potężną drzemkę!"

WX-78 portretWX-78 - "I CAN REBOOT IN THERE" - "MOGĘ SIĘ TAM ZRESTARTOWAĆ"

Wickerbottom portretWickerbottom - "Sleeping in there is going to give me a stiff neck." - "Spanie tutaj powoduje odrętwienie mojej szyi"

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "I'm used to sleeping in worse".- "Kiedyś spałem gorzej."

Maxwell portretMaxwell - "That's a bit rustic for my taste." - "Trochę zbyt wiejski jak na mój gust."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Sleep this night, and prepare för battle ön the mörröw." - "Prześpij tę nöc i przygötuj się dö jutrzejszej walki."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "We should get some rest." - "Musimy troszkę odpocząć."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani -

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Warly -

Wilson portretWilson -

Willow portretWillow -

Wendy portretWendy - "A preview of the fires of Hell." - "Zapowiedź ogni piekielnych."

Wolfgang portretWolfgang -

WX-78 portretWX-78 -

Wickerbottom portretWickerbottom -

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie -

Maxwell portretMaxwell - "That's a bit burned for my taste." - "Trochę zbyt spalony jak na mój gust."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "It has been razed." - "Zöstał zrównany z ziemią."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "The fire destroyed it." - "Ogień go strawił."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani -

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Warly -

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Namiot

  • Namiot

    9 wiadomości
    • dobra tam chyba mozna zamiast 6 pajęczyn zjeść se suszony stek no nie ?
    • No namiot powiien mieć to HP (zgadzam się z SweetCoeur i Matyx98).