Fandom

Don`t Starve Wiki

Naczelni Przeciwnicy

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Naczelni Przeciwnicy lub Bossy – silne stwory pojawiające się w grze Don't Starve. Są to przeciwnicy o wiele silniejsi niż zwyczajne potwory, co czyni je o wiele trudniejszymi do pokonania. Dzielą się na:

Naczelnych:
Naczelnych przeciwników można znaleźć przypadkowo poprzez robienie danych czynności lub wskutek losowych wydarzeń np: ścinanie drzew, aby pojawił się drzewiec, lub podróżowanie w ruinach, aby znaleźć Antycznego strażnika. W przeciwieństwie do gigantów da się przed nimi uciec. Monstrualna macka jest jedynym przeciwnikiem, którego nie da się naprawdę zabić. Wszyscy przeciwnicy naczelni są odnawialni, poza Antycznym Strażnikiem.
Drzewiec.png
Drzewiec
Liściasty drzewiec (RoG).png
Panowanie Gigantów (DLC).pngLiściasty drzewiec
Pajęcza królowa.png
Pajęcza królowa
Monstrualna macka.png
Monstrualna macka
Antyczny strażnik.png
Antyczny strażnik

Warg (RoG).png

Panowanie Gigantów (DLC).pngWarg

Gigantów:
Giganci mogą przyjść w określoną porę roku: Gęsiołoś - wiosna, Muchosmok - lato, Borsukoniedźwiedź - jesień, Jeleniocyklop - zima. W DLC występują wszystkie 4 giganty, lecz w podstawowej wersji gry jest tylko jeden - Jeleniocyklop. Głównym celem gigantów jest zabicie gracza i sianie spustoszenia. Posiadają bardzo dużą ilość punktów zdrowia i ataki zadające dużo obrażeń. Samotny atak na nich nie jest wskazany.
Gęsiołoś (RoG).png
Panowanie Gigantów (DLC).pngGęsiołoś
Muchosmok (RoG).png
Panowanie Gigantów (DLC).pngMuchosmok
Borsukoniedźwiedź (RoG).png
Panowanie Gigantów (DLC).pngBorsukoniedźwiedź

Jeleniocyklop.png
Jeleniocyklop

Więcej w Fandom

Losowa wiki